خرید کالا از سایت های خارجی در سال های نه چندان دور، یکی از مشکلات جدی برای کاربران ایرانی به شمار می آمد. خرید هر نوع کالا از سایت های خارجی تنها در صورت داشتن کارت های بانکی بین المللی امکانپذیر بود و این امر سد مهمی برای مبادلات و خرید و فروش محسوب می شد.

اما طی سال های اخیر، با ایجاد بستر ها و زیر ساخت های لازم، دیگر خرید از سایت های خارجی یک امر غیر ممکن به شمار نمی آید. خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب، یکی از روش های بسیار رایجی است که انتخاب آن با هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی همراه نخواهد بود. ترخیص کالا از جبل علی را به شرکت ما بسپارید.

خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران

ماهیت خرید کالا های مختلف از طریق سایت های خارجی با خرید از سایت های داخلی، تفاوت بسیار زیادی نخواهد داشت. سایت های خارجی نظیر آمازون، اما یکی از محبوب ترین بستر ها برای خرید انواع محصولات شناخته می شوند.

خریدی آسان و کاملا مطمئن از تمامی سایت های خارجی و ارسال آن به ایران  توسط شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ امکان پذیر گردیده است. سایت های خارجی که از نظر تنوع ارائه محصولات بسیار گسترده می باشند، انتخاب خوبی برای خریداران و کاربران ایرانی به شمار می روند.

<< واریز و ارسال مبالغ خرید کالای خریداران ایرانی به حساب فروشنده خارجی از طریق سیستم بانکی امارات >>

خدمات خرید کالا از سایت خارجی که توسط شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ ارائه می گردد، خرید مستقیم محصولات بدون پرداخت هزینه های گمرکی را امکان پذیر می نماید. ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک جبل علی را به ما بسپارید.

 

مراحل خرید از سایت های خارجی

  • مراحل خرید کالا از سایت خارجی، با هر یک از سایت های داخلی، بسیار مشابه می باشند. همین موضوع موجب شده تا اضافه کردن کالا به لیست خرید، طی شدن مراحل تسویه آنلاین هزینه کالا و تحویل آن به سادگی امکان پذیر گردد.

 

  • خرید از سایت های خارجی بدون گمرک از طریق روش های خرید مستقیم توسط کاربران امکان پذیر نیست. اما چه راه حلی برای خرید بدون پرداخت عوارض و هزینه های گمرکی وجود خواهد داشت ؟

 

  • تنوع کالا های موجود در برخی سایت های خارجی، وجود محصولات اورجینال و امکان خرید مستقیم این محصولات، از جمله دلایلی است که کاربران را به سمت و سوی سایت های خارجی سوق می دهد.

 

  • بهترین سایت خرید خارج از کشور برای کاربران ایرانی کدام است ؟ نیاز به یک کالا یا محصول اولین علت مراجعه به سایت های فروش خارجی است. نحوه پرداخت هزینه کالا برای خرید از سایت های خارجی و شرایط ارسال کالا از جمله موانعی است که همواره پیش روی کاربران ایراین قرار داد.

 

  • خرید کالا از سایت خارجی و ارسال به ایران امروزه و به واسطه راهکار های کاملا مطمئن به سادگی امکان پذیر گردیده است. سایت های واسطه ای از جمله راهکار هایی اند که دراین رابطه می توان به آن اشاره نمود.

خرید کالا از کمپانی های فروشنده خارجی از طریق امارات و ارسال آن به ایران

 

  • سایت خرید اینترنتی خارجی با وجود بسیاری از موانع اما همواره یکی از محبوب ترین منابع برای خرید کالا شناخته می شود. چرا که تنوع محصولات در سایت های خارجی از یک سو و نحوه قیمت گذاری کالا ها از سویی دیگر، فرصت خوبی را برای خرید کاربران ایرانی فراهم می نماید.

 

  • خرید کالا از سایت های خارجی از جمله بسیاری از سایت های فروشگاهی فروش محصولاتی نظیر گوشی های هوشمند، لوازم خانگی اورجینال، لوازم صوتی و … با سیستم های مالی هم چون ویزا و پلی پی امکان پذیر خواهد بود.

 

  • عدم متصل بودن درگاه بانکی ایران به درگاه بین المللی، اصلی ترین مشکلی است که هنگام خرید از سایت های خارجی من جمله آمازون پیش روی خریداران قرار می گیرد. از طرفی دیگر ارسال کالا به ایران و برای یک فرد تبعه ایران، مشکل مهم تری است که برخی محدودیت ها را ایجاد می نماید.

 

واریز وجه خرید کالا به حساب فروشنده خارجی از طریق سیستم بانکی امارات برای خریداران ایرانی

خرید کالا از سایت های خارجی و تحویل در ایران

خرید کالا از سایت خارجی معتبر و تحویل کالا خریداری شده در ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. کارت های بین المللی بانکی و آشنایی با روند تحویل کالا به صورت مستقیم، از جمله شرایطی است که بسیاری از شرکت های بازرگانی دارا می باشند.

این شرایط کامل ترین ملزوماتی است که برای خرید از سایت های خارجی می توان به آن اشاره نمود. شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ نه تنها در امر خرید و واردات کالا از امارات به صورت مستقیم، بلکه در حوزه خرید از سایت های خارجی و ارسال کالا به ایران نیز فعالیت می نماید.

امکان پرداخت بها کالا با واحد پولی سایت مورد نظر، موضوعی است که در روند خرید بسیار موثر می باشد. سایت هایی مانند آمازون با دارا بودن انبار های گسترده و متعدد در بخش های مختلفی از آسیا شرایط ارسال سفارش خریداران در این ناحیه از جهان را به خوبی هموار نموده است.

خرید آنلاین کالا از سایت های خارجی از جمله گزینه های پیش روی کاربران ایرانی است که در طی سال های اخیر با افزایش چشمگیری رو به رو بوده است. سیستم های پرداخت جهانی یا سیستم پرداخت یکپارچه از جمله الزاماتی است که برای خرید کالا از سایت خارجی می توان به آن اشاره نمود.

خرید از وب سایت های خارجی با در اختیار داشتن کارت های اعتباری ( کارت های اعتباری قابل شارژ ) بدون هیچ محدوده مکانی امکان پذیر می گردد. سایت خرید از خارج از کشور در برخی از موارد، بهترین گزینه برای معامله یک یا چند کالا شناخته می شوند.

از این رو انتخاب این سایت ها توسط کاربران، یک انتخاب بسیار هوشمندانه به شمار می رود. بررسی شرایط تعیین شده توسط سایت از جمله نحوه پرداخت و ضوابط ارسال کالا پیش از خرید کالا، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

 

جهت خواندن مقاله حمل کالا به صورت ته لنجی از دبی اینجا را کلیک کنید.

 

خرید کالا از سایت خارجی توسط شرکت های بازرگانی

خرید از سایت های خارجی توسط شرکت ها یا سایت های واسطه ای یکی از روش های پیش روی کاربران ایرانی است. خرید از سایت های خارجی بدون گمرک توسط شرکت های بازرگانی که حیطه فعالیت مشخصی دارند، نیز صورت می گیرد.

شرکت هایی که به جهت عضویت در اتاق های بازرگانی کشور مبدا ( کشور مبدا سایت خارجی ) هیچ محدودیتی برای پرداخت تعرفه و هزینه کالا و دریافت آن نخواهند داشت. بهترین سایت برای خرید کالا از خارج با توجه به رده بندی محبوبیت میان کاربران مشخص خواهد شد.

اما قطعا سایت هایی نظیر آمازون را باید در لیست برترین این سایت ها قرار داد. خرید از سایت آمازون به جهت تنوع محصولات، عمدتا با رضایت مندی کاربران همراه می باشد. اما قطعا خرید از این سایت خارجی نیز با محدودیت هایی رو به رو خواهد بود.

خرید گوشی از سایت آمازون یکی از اصلی ترین سفارشاتی است که توسط بسیاری از کاربران در سراسر جهان ثبت می گردد. نحوه خرید کالا از سایت خارجی مطابق با دستورالعمل های تعیین شده در آن مشخص می گردد که عضویت در سیستم بانکی جهانی قطعا یکی از پیش نیاز های اصلی آن به شمار می رود.

 

خرید کالا از سایت آمازون

خرید کالا از سایت خارجی معتبر از سوی کاربرانی که به شبکه بین المللی دسترسی ندارند و در لیست کشور های تعیین شده برای ارسال کالا نیز قرار نگرفته باشند، یک ریسک به شمار می رود.

عدم پرداخت مالیات و هزینه های متعددی هم چون گمرک در خرید کالا از سایت های خارجی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. عدم پرداخت هزینه های گمرکی تنها در صورت عضویت قطعی در شبکه های بین المللی برای پرداخت هزینه کالا امکان پذیر خواهد بود.

سایت آمازون یکی از بزرگ ترین محور های فروش محصولات به صورت اینترنتی در سراسر جهان شناخته می شود که شرایط ارسال کالا در نقاط مختلف جهان توسط این مجموعه از قوانینی یکسان تبعیت نمی نماید.

بسیاری از سایت های واسطه ای در ایران ارائه دهنده خدماتی از جمله خرید کالا با اضافه کردن درصد سود مشخص می باشند. خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب با توجه به وجود برخی از محدودیت ها امکان پذیر نیست.

در نتیجه بهترین و مطمئن ترین راه پیش روی کاربران ایرانی، انتخاب شرکتی معتبر برای خرید کالا از سایت خارجی و ارسال آن در ایران می باشد. سایت هایی که دارای دفاتر و یا اسناد رسمی در کشور های خارجی می باشند، این امکان را فراهم خواهند نمود.

خرید کالا از سایت خارجی شاید در مقایسه با وجود بسیاری از سایت های داخلی ضروری به نظر نمی رسد. اما قطعا برخی از انواع کالا های موجود در سایت های خارجی از نظر کیفیت و هم چنین قیمت، برای خریداران گزینه بهترین به نظر می رسند.

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب به صورت مستقیم امکانپذیر نخواهد بود، اما وجود برخی سایت ها و روش های واسطه ای این امکان را به سادگی فراهم می نماید. در نهایت باید به این نکته اشاره نمود که امکان دریافت مشاوره برای خرید کالا از سایت خارجی توجه کارشناسان شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال، فرصت خوبی برای هر یک از مجموعه های خرید در کشور خواهد بود.

 

دیگر سایت های خارجی که ما خدمات خرید کالا از این سایت ها را انجام داده و کالا را به ایران ارسال می نماییم:

✔️ خرید کالا از علی بابا

✔️ خرید کالا از نون

✔️ خرید کالا از سوق

✔️ خرید کالا از ebay

 

 

 

این شرکت در زمینه ترخیص کالا از دبی خدمات خود را به خوبی در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

خرید-کالا-از-سوق
خرید از علی بابا
ebay

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *