ترخیص کالا به  معنی کلیه اقداماتی که براساس آن یک کشور مجوز صدور یا ورود یک کالا دریافت می‌کند. ترخیص کالا در زمینه های مختلفی انجام می شود شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک جبل علی فعالیت دارد. گمرک جبل علی در دبی اصلی‌ترین محل برای ترخیص کالا این شرکت می باشد. ما ترخیص مواد غذایی را بدون پرداخت مالیات انجام می دهیم.

عمل ترخیص کلا توسط ترخیص کار باید انجام شود که این خود داری یک سری شرایط می باشد به عنوان مثال ترخیص کار و همچنین شرکت باید دارای کارت بازرگانی و همچنین دارای مجوز ترخیص کالا باشند. این مجموعه علاوه بر ترخیص انواع مواد غذایی در زمینه ترخیص انواع نوشیدنی ها از گمرک نیز فعالیت دارند.

 

ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از دبی

دبی به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد به عنوان یک مرکز پیشتاز جهانی در تجارت می باشد. این کشور با در اختیار داشتن بندری به نام بندر جبل علی که یازدهمین بندر بزرگ جهان و بزرگترین بندر خاورمیانه، می باشد. این بندر دارای بیش از ۱۲۵ خط کشتیرانی و پایین ترین نرخ های حمل کالا می باشد. این منطقه از نظر فاصله زمانی 14 روز تا اروپا، ۲۰ روز تا ژاپن و ۹ روز تا آسیای جنوب شرقی فاصله دارد

این منطقه در مجاورت فرودگاه بین المللی در کوتاهترین زمان کالای شما از بندر به فرودگاه منتقل و از راه هوایی ارسال می  گردد.  شرکت Baron Emperor General Trading یکی از شرکت های ترخیص کالا می باشد که کالاهای خود را از بندر جبل علی ترخیص می نماید این مجموعه در زمینه ترخیص انواع نوشیدنی نیز فعالیت دارد.  شعار شرکت ما ( با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمی کنید ) و بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

اگر می خواهید مواد غذایی ترخیص کنید باید یکسری اطلاعات در زمینه ترخیص مواد غذایی از امارات داشته باشید به عنوان مثال باید بدانید که چه نوعی از مواد غذایی اجازه ورود دارد، چه موادی وارداتشان ممنوع می باشد. باید از سازمان غذا و دارو و مجوز بهداشت اخذ کنید. حمل مواد غذایی در بسته بندی مناسب و انجام  کلیه مراحل ترخیص با ما خواهد بود. شرکت بارون امپرور در امارات متحده عربی ، دبی مستقر می باشد .در امارات کار بیزینس و ترخیص کالا از گمرکات به دشواری و بوروکراسی در ایران نیست جهت ارائه خدمات ما به سایت مراجعه نمایید. در ضمن هیچگونه مالیاتی از شما گرفته نمی شود.  بزرگترین مزیت این شرکت بدون مالیات بودن آن است.

 

تعرفه ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک

جهت اطلاع از ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک دبی با ما تماس گرفته تا ضمن ارائه شماره رایگان با شما عزیزان در زمینه تعرفه های گمرکی ، در صورت نیاز درخواست ترخیص کالای خود را به ما بدهید.

 

 

مراحل ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک جبل علی

مراحل ترخیص مواد غذایی از گمرک دبی به این  صورت می باشد که ابتدا باید پَکینگ لیست به همراه پروفرما دریافت کنید سپس مجوزهای مرتبط با ثبت سفارش بازرگانی را باید دریافت کنید، مرحله بعدی بیمه کالا را مطابق با نوع بار و دسته بندی های مربوطه  باید تکمیل نمایید. تشکیل پرونده تخصیص ارز یا حواله بانکی و بعد تمامی شرایط حمل و نقل کالا باید توسط  شرکت مسئول تکمیل شود نوع محموله که زمینی، دریایی و هوایی باید مشخص شود،سپس جمع آوری و ارائه اسناد تکمیل اسناد و تشکیل پرونده نهایی می باشد. مرحله آخر هم باید با کارشناس و متخصص گمرک هماهنگی های لازم با توجه به نوع کالا و گروه وارداتی و صادراتی صورت گیرد و سپس مسیر را تعیین نمایید.

هزینه ترخیص مواد غذایی از دبی

اگر به دنبال ترخیص از گمرک هستید و از هزینه های آن هیچ اطلاعی ندارید می توانید با یک تماس ساده با شرکت بارون امپرور از تمام هزینه های آن مطلع شوید. با توجه به اعمال قانون اخذ 5% مالیات برارزش افزوده بر کالاهای وارداتی , Vat ، از ابتدای سال 2018 میلادی در امارات متحده عربی ، این شرکت با ترخیص کالاهای مشتریان خود به صورت Transit و import for re-export ‌از گمرکات امارات ، آنها را از پرداخت مالیاتVat معاف نموده و گمرکی پرداخت شده به گمرکات امارات را هم مجددا پس گرفته و به مشتریان عزیز عودت خواهد داد.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *