حمل بار ته لنجی به منظور واردات اقلام و محصولات مورد نظر از قطب های مهم تجاری هم چون دبی، از جمله روش های مرسوم و قابل توجهی است که می توان به آن اشاره نمود. حمل کالا ته لنجی با توجه به عدم تعریف محدودیت های معمول، همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در واردات کالا شناخته می شود.

روش حمل ته لنجی انواع کالا از دبی، یکی از روش های مرسوم به منظور عدم تخصیص هزینه های گمرکی به شمار می رود. بنادر تجاری دبی این امکان را فراهم می نمایند تا صادرات انواع کالا از طریق این بنادر به بنادر ایران توسط لنج بدون مالیات و هزینه های گمرکی صورت گیرد.

اخذ مجوز ورود لنج از گمرک دبی در سریع ترین زمان و با هزینه 15000 درهم از بابت هزینه های مجوز و مانیفیست و ورود و خروج و بارگیری لنج.

 

 بارون امپرور جنرال تریدینگ به عنوان یکی از تیم های عضو اتاق بازرگانی دبی، شرایط ترخیص و ترانزیت  مواد غذایی و سایر مواد قانونی و سریع کالا را به سادگی فراهم نموده است. مجموعه بارون امپرور جنرال تریدینگ که یکی از اهرم های اصلی واردات و حمل ته لنجی کالا از دبی شناخته می شود، تمامی مراحل اداری تا ترخیص کالا از دبی را بدون دریافت مالیات از واردکنندگان طی می نماید.

عدم پرداخت مالیات و هزینه های گمرکی به طور حتم مهم ترین ویژگی است که می توان به آن اشاره نمود. فعالیت بارون امپرور جنرال تریدینگ در اتاق بازرگانی کشور امارات این امکان را برای تمامی متقاضیان در امر واردات کالا به صورت ته لنجی فراهم نموده است.

 

تعرفه حمل بار با لنج از دبی

حمل کالا ته لنجی از دبی تعرفه های خاص خود را به همراه خواهد داشت. اما نکته قابل توجه، عدم تخصیص برخی هزینه ها از جمله هزینه های گمرکی به این روش از واردات، بسیار قابل توجه می باشد.

بارگیری انواع کالا از اسکله های مهم دبی هم چون شارجه و ترانزیت کالا های بارگیری شده به ایران، تخلیه بار در اسکله های جنوبی کشور به صورت کاملا قانونی و حرفه ای از طریق مجموعه بارون امپرور جنرال تریدینگ صورت می گیرد.

خرید کالا در کشور های منطقه از جمله چین، حمل آن به دبی و بارگیری ته لنجی کالا های خریداری شده به مقصد اسکله های ایران، از دیگر اقداماتی است که مجموعه بارون امپرور جنرال تریدینگ، مجری انجام قانونی آن به شمار می رود.

هزینه نهایی حمل کالا ته لنجی ، هزینه ای بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در کنار این امتیاز، شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ به واسطه فعالیت و عضویت دائم در اتاق بازرگانی امارات، شرایط عدم تخصیص هر گونه تعرفه مالیاتی برای واردات کالا را نیز به صورت کامل فراهم نموده است.

قوانین جدید حمل کالا ته لنجی  از دبی، اخذ 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده را تایید می نماید. این در حالی است که عضویت گروه بارون امپرور جنرال تریدینگ در اتاق بازرگانی امارات، واردکنندگان و خریداران انواع کالا از دبی را معاف از پرداخت هر گونه مالیات نموده است.

وادرات ته لنجی از دبی به جهت عدم اختصاص هزینه های سنگین مالیاتی و گمرکی، یکی از بهترین فرصت ها به منظور کسب سودآوری بیشتر و کاهش ریسک و احتمالات شناخته می شود.

 

حمل بار ته لنجی انواع کالا از دبی

شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ یکی از شرکت های معتبر در حوزه حمل ته لنجی کالا از دبی و سایر محور های آسیایی به شمار می آید. ترخیص هر یک از انواع کالا های وارداتی به ایران از گمرک جبل علی دبی، شارجه و گمرک هوایی کارگو ویلج به صورت زمینی یا هوایی امکان پذیر خواهد گردید.

خرید کالا از طریق سایت های خارجی که از جمله روش های متداول در حوزه واردات شناخته می شود نیز شامل واردات و حمل ته لنجی کالا خواهد شد. عدم پرداخت هیچ گونه هزینه مالیاتی (Vat) قطعا امتیاز بسیار مهمی است که باید در صورت انتخاب شرکت یاد شده به آن اشاره نمود.

 

انواع کالا وارداتی از طریق روش ته لنجی به ایران، عبارت اند از :

  • حمل ته لنجی انواع خودرو
  • حمل ته لنجی انواع نوشیدنی های گازدار خارجی
  • حمل ته لنجی انواع آب میوه صنعتی
  • حمل ته لنجی انواع آب معدنی
  • حمل ته لنجی انواع کالا های برند لوکس
  • حمل ته لنجی انواع کالا های غیر بند
  • حمل ته لنجی انواع پوشاک کودکانه
  • حمل ته لنجی انواع پوشاک زنانه
  • حمل ته لنجی انواع لوازم خانگی
  • حمل ته لنجی انواع لوازم الکتریکی
  • حمل ته لنجی انواع کنسول های بازی

 

 

واردات و حمل بار از دبی با لنج

دبی از اصلی ترین قطب های فعالیت تجاری در منطقه آسیا شناخته می شود. ارتباط بی واسطه تجار ایران و دبی موجب شده تا امروزه روند واردات و صادرات انواع اقلام های غذایی، محصولات تجاری و لوازم خانگی از طریق امارات به ایران، یکی از مهم ترین اهداف شناخته شود.

امتیاز اقتصادی حمل ته لنجی کالا از دبی در مقایسه با هر یک از روش های معمول واردات، به سادگی قابل مقایسه خواهد بود. در این روش واردکنندگان تنها با انتخاب یک شرکت بازرگانی هم چون شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ، شاهد واردات سریع و قانونی کالا های خریداری شده خواهند بود.

از طرفی عدم پرداخت مالیات که یکی از اصلی ترین دغدغه های واردکنندگان به شمار می رود، با این انتخاب، به سادگی کنترل خواهد شد. فعالیت بیش از 20 سال شرکت بازرگانی (Baron Emperor General Trading ) موجب شده تا این مجموعه بر تمامی قواعد و قوانین تجارت با دبی و به طور کلی با کشور امارات، مشرف بوه و در نتیجه هیچ محدودیتی برای واردات کالا از دبی توسط شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ احساس نگردد.

هم چنین با توجه به اعمال بسیاری از قوانین مرتبط با تحریم کالا های وارداتی از کشور های منطقه، مدیریت حرفه ای و قانون مدار شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ هیچ محدودیتی را در حمل ته لنجی کالا برای واردکنندگان تعریف نخواهد کرد.

واردات کالا از دبی فرصتی مغتم برای واردکنندگان در تجار شناخته می شود. دریافت مشاوره بازرگانی و اطلاعات مرتبط با تعرفه واردات کالا از دبی به صورت انحصاری از طریق کارشناسان شرکت بازرگانی امپرور جنرال تریدینگ در هر زمان امکان پذیر خواهد بود.

 

شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه ترخیص ترانزیت مواد غذایی از دبی و هم چنین ترخیص انواع نوشیدنی ها از گمرک جبل علی دبی نیز فعالیت دارد.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *