مشاوره ترخیص کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارائه اظهار نامه شفاف به گمرک از اصلی ترین الزاماتی است که تجار موظف به انجام آن می باشند. تنها در صورت ارائه اظهارنامه، امکان واردات یا صادرات انواع اقلام محصولات فراهم می گردد.

شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ که از اعضا رسمی اتاق بازرگانی دبی ( کشور امارات ) می باشد، ارائه دهنده مشاوره رایگان برای ترخیص کالا در ایران به تمامی تجار در حوزه های مختلف است.

اطلاع از قوانین ترخیص کالا به ویژه قوانین جدید وضع شده در کشور هایی هم چون امارات، نقطه قوت تجارت سودآور به شمار می رود. حتی پس از وضع بسیاری از تحریم ها، هم چنان تجارت استراتژیک و سودآور با کشور های آسیایی با بهترین بازخورد ها همراه می باشد.

مشاوره رایگان ترخیص و ترانزیت انواع کالا از گمرکات امارات

دبی از جمله این نقاط به شمار می رود. موقعیت استراتژیک و ویژه دبی موجب شده تا شرایط بسیار خوبی برای تجارت تجار ایرانی با فروشندگان محصولات در این شهر فراهم گردد. اما باید به این امر توجه نمود که پس از طی مراحل قانونی خرید و معاملات تجاری، روند ترخیص در زمان کوتاهی صورت گیرد.

اهداف اقتصادی و کسب سودآوری های حداکثری به طور حتم از اولین و مهم ترین موضوعاتی است که تجار روی آن تمرکز دارند. مراحل ترخیص کالا از گمرک، مراحل زمان بر و هزینه بری است.

روش های پیش روی واردکنندگان کالا به ویژه اقلام های خوراکی و نوشیدنی، زمان بر بوده و عموما تاجران گذر از این مراحل را به شرکت های بازرگانی محول می نمایند. شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ ضمن ارائه بهترین مشاوره ترخیص کالا به تاجران در بازار های ایران، شرایطی ایده آل را برای واردات امن و سریع فراهم نموده است. شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک نیز فعالیت دارد.

 

ارائه مشاوره رایگان ترخیص کالا

مشاوره ترخیص کالا از مهم ترین اقداماتی است که به طور جدی به هر یک از واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات پیشنهاد می گردد. در صورت مطلع شدن از قوانین جدید یا در حال اجرا ترخیص کالا، قطعا می توان شاهد تاثیرات مثبتی در روند تجارت بود.

تاجران برای ترخیص کالا و انجام هر یک از مراحل مرتبط با گمرک، دو راه پیش روی خود خواهند داشت. راه اول، طی نمودن تمامی مراحل به صورت فردی یا به همراه گروه تجاری است. اما راه دوم که راه منطقی و معقولی به نظر می رسد، واگذاری تمامی اختیارات به شرکت های بازرگانی است.

شرکت های بازرگانی به ویژه شرکت هایی که از سابقه فعالیت طولانی مدتی برخوردارند، بهترین مراجع برای طی شدن روند ترخیص کالا محسوب می گردند. آشنایی حداکثری با قوانین وضع شده در حوزه ترخیص کالا، نتایجی بسیار ایده آل را به همراه خواهد داشت.

ترخیص کالا از گمرک هزینه های خاصی را به دنبال خواهد داشت. از سویی دیگر واردات و تجارت با هر یک از مقاصد تجاری در آسیا و اروپا طبق قوانینی مشخص صورت می گیرد. قوانینی که تعیین کننده تعرفه های قانونی خاصی خواهند بود.

دریافت مشاوره تخصصی و کاملا رایگان ترخیص کالا از طریق شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ، این امتیاز را در اختیار واردکنندگان قرار خواهد داد، تا در صورت تجارت محصولات مختلف از امارات و به ویژه شهر دبی، بدون پرداخت هیچ گونه مالیات شرایط ویژه ای را برای تجارت تجربه نمایند.

 

جهت مطالعه مقاله حمل کالا به صورت ته لنجی اینجا را کلیک نمایید.

 

مشاوره ترخیص کالا از گمرک

شرکت های بازرگانی به ویژه شرکت هایی که از سابقه فعالیت طولانی در زمینه ترخیص کالا دارند، بهترین مراجع برای مشاوره ترخیص کالا محسوب می گردند. آشنایی حداکثری با قوانین وضع شده در حوزه ترخیص کالا بسیار در این زمینه اهمیت دارد پس باید با شرکت هایی فعالیت کنید که به خوبی به این قوانین اشنا باشند.

 

ترخیص انواع کالا از گمرک ( مراحل ترخیص کالا)

ترخیص انواع کالا از گمرک به صورت قانونی ضمن طی شدن کلیه مراحل تعریف شده به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. به ویژه واردکنندگانی که در این مقوله تجربیات مشابهی نداشته باشند، قطعا با دشواری هایی رو به رو خواهند بود.

این در حالی است که واگذاری کلیه مراحل ترخیص کالا به شرکت های بازرگانی، بهترین انتخابی است که می توان شاهد آن بود. کارت بازرگانی، مجوز های ضروری برای ترخیص کالا و کارت حق العمل کاری از اصلی ترین شرایط به منظور ترخیص انواع کالا از گمرک می باشد.

مشاوره ترخیص کالا به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق کارشناسان بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ ارائه می گردد. لازم به ذکر است که شرایط و مراحل ترخیص کالا چه به منظور واردات و چه در بخش صادرات، یکسان نبوده و تابع قوانین ویژه ای است.

مدت زمان توقف تا ترخیص کالا وارداتی در گمرک حداکثر 4 ماه خواهد بود. این مدت قطعا فرصت مناسبی برای انجام فرآیند ها و مراحل قانونی به شمار می رود. در مشاوره ترخیص کالا، واردکنندگان با تمامی ظرفیت ها و هم چنین قوانین مرتبط با این حوزه آشنا خواهند شد.

شرکت های ترخیص کننده کالا از گمرک در ایران با اشراف بر قوانین گمرکی و اطلاع از روند ترخیص کالا، این فرصت را فراهم می نمایند تا مراحل لازم در مدت زمانی کوتاه و به سرعت طی شود.

 

 

مراحل ترخیص کالا از دبی

موقعیت کاملا ویژه شهر دبی موجب شده تا این نقطه اقتصادی پس از چین، دومین شریک تجارت با ایران شناخته شود. ترخیص کالا از بنادر و هم چنین گمرک دبی نیز مراحل قانونی خاص خود را در بر می گیرد.

اختصاص مالیات و هزینه های گمرکی از جمله مواردی است که در واردات کالا از دبی می توان شاهد آن بود. این در حالی است که شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ با عضویت در اتاق بازرگانی دبی، واردات و ترخیص کالا بدون تخصیص مالیات را امکان پذیر نموده است.

پروفرما یا پیش فاکتور که از جمله اصلی ترین مولفه های ترخیص کالا شناخته می شود، توسط فروشنده نوشته شده و در مراحل ترخیص کالا به عنوان یکی از ضروریات مورد توجه قرار می گیرد.

روابط کاملا تجاری و حرفه ای شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ موجب شده تا مراحل ترخیص کالا توسط این مجموعه به ساده ترین شکل ممکن انجام گیرد. مشاوره ترخیص کالا به صورت حرفه ای و موثق، بهترین مسیر تجاری را پیش روی واردکنندگان قرار خواهد داد.

این مشاوره به صورت رایگان ارائه خواهد گردید تا در آن هر یک از تجار با بهترین روش برای واردات اقلام مورد نیاز رو به رو گردند. واردات انواع نوشیدنی ها، اقلام ورزشی، انواع خودرو، انواع آب معدنی و هر یک از محصولات دیگر، تنها در صورت اشراف بر قوانین ترخیص کالا می تواند با موفقیتی چشمگیر همراه گردد.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *