اگر شما یک شکرت وارداتی  در دبی هستید و یا اینکه می خواهید در دبی یک شرکت وارداتی داشته باشید اما نمی دانید مراحل واردات کالا از دبی به چه صورت می باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، این مطالب تمام اطلاعات لازم در این زمینه را به شما خواهد داد. به دلیل خاص بودن دبی و اینکه این کشور یک قطب تجاری برای بازرگانان به شمار می آید و همچنین انجام دادن تجارت در آن تبدیل به یکی از ترندها شده است به همین دلیل شرکت ها و تاجران زیادی به دنبال کسب اطلاعات در زمینه مراحل واردات کالا از دبی و همچنین مراحل ترخیص کالا از گمرک هستند.

 

« با ما انواع کالاها را از دبی وارد نمایید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

 

مراحل واردات کالا از دبی به زبان ساده

قبل از اینکه مراحل واردات به شما گفته شود باید با روش هایی آشنایی شوید که برای خرید کالا می توانید آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی دو روش مجزا برای این کار در نظر گرفته شده اند که شامل موارد زیر می شوند:

  • در روش اول فرد می تواند به صورت حضوری به دبی مراجعه کند و برای وارد کردن کالا به فروشگاه و یا شرکت مورد نظر خود برود و وجه توافق شده را پرداخت و در نهایت آن را فاکتور کند.
  • در روش دوم نیز حضور تکنولوژی به صورت کامل مشهود است. در این روش فرد می تواند تنها به صورت اینترنتی و تلفنی با شرکت صادرکننده ارتباط برقرار کند. حواله وجه و کارهایی مانند فاکتور کردن را نیز از همین راه انجام دهد.

حالا شاید یکی از سوالاتی که برای شما به وجود بیاید این است که بعد از بستن قرارداد چگونه می توان اقدام به وارد کردن کالا از دبی کرد. برای این کار نیز دو راه مختلف در نظر گرفته شده است:

  • روش دریایی
  • روش هوایی

واردات کالا از دبی با لنج جزو روش دریایی قرار می گیرد. این لنج ها به صورت باری هستند که رفت و آمد آن ها باید تحت نظر قوانین گمرکی و تجاری انجام شوند. واردات هوایی کالا از دبی نیز با استفاده از هواپیماهای مخصوص در این زمینه انجام می شود. البته هواپیماهای باربری تنها را موجود هوایی نیستند و شرکت ها می توانند این کار را به وسیله شرکت های پستی انجام دهند. حالا در ادامه می توانید با مراحل و نحوه واردات کالا از دبی آشنا شوید.

 

مراحل قدم به قدم برای واردات کالا از دبی

  • شناسایی سازنده یا فروشنده کالا ها
  • استعلام و بررسی مشخصات فنی و همپنین استعلام قیمت کالا 
  • دریافت نمونه کالا
  • تصمیم گیری در رابطه با نوع ، مدل و تعداد کالای وارداتی 
  • دریافت پیش فاکتور ازفروشنده
  • داشتن اطلاعات کافی از تعرفه گمرکی و شرایط واردات کالای مزبور
  • داشتن اطلاعات در مورد هزینه های مرتبط با واردات کالا 
  • محاسبه قیمت تمام شده واقعی کالا
  • دریافت تخفیفات توافق نهایی بر سر قیمت کالا و ترم فروش با فروشنده
  • بررسی تامین بودجه واردات و تصمیم گیری نهایی جهت واردات
  • توافق بر سر شیوه پرداخت مبلغ کالا به فروشنده
  • توافق در زمان حمل کالا و شیوه حمل
  • ترانزیت کالا به سایر گمرکات در صورت نیاز
  • ارائه مدارک و توضیحات کامل به ترخیص کار جهت انجام امور ترخیص
  • پرداخت حقوق و عوارض گمرکی و سایر هزینه های مرتبط با ترخیص کالا از دبی
  • حمل کالا به انبار پس از ترخیص
  • انجام تعهدات ارزی 

مراحل واردات کالا از گمرک دبی

در این بخش می خواهیم نحوه و چگونگی واردات از دبی  را برای شما به صورت واضح توضیح دهیم تا بتوانید به راحی آن را درک کنید و متجوه مراحل شوید. برای اینکه در وارد کردن کالاهای مختلف از دبی موفق عمل کنید، نیاز دارید تا چندین مرحله را پشت سر بگذارید که هر کدام از نکته ها و تجربه های مخصوص به خود را دارند. از این رو هر گونه اشتباه در انجام آن ها می تواند باعث عدم موفقیت شما در این زمینه شود. چندین مرحله برای واردات از دبی در نظر گرفته شده است که در ادامه تمامی آن ها را به اختصار توضیح خواهیم داد. پس همراه ما باشید.

 

مرحله اول: انتخاب یکی از روش های ارتباطی

برای اینکه مراحل واردات کالا از دبی را شروع کنید، در ابتدا نیاز دارید تا یکی از روش های ارتباطی را انتخاب کنید. در این مرحله شما باید کالای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. کالای انتخابی شما نیز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها شامل سرمایه شما و وجود کالا در بازار عرضه است.

انتخاب فروشنده نیز در همین مرحله قرار گرفته شده است. یعنی شما باید بتوانید درباره فروشندگان کالا خود که می توانند از یک فروشگاه و یا شرکت باشند، اطلاعات لازم را به دست آورید و بعد از بررسی ها و تحقیقاتی که به انجام رساندید، یکی از آن ها را برای ثبت سفارش انتخاب کنید.

بعد از اینکه فرد مورد نظر را انتخاب کردید کاری که باید انجام دهید این است که با او ارتباط برقرار کنید. ارتباط شما می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی باشد؛ ولی به طور کلی روشی که پیشنهاد می شود حضوری است. چرا که می توانید با خیال راحت تر کارهای قراردادی و وارداتی خود را به انجام برسانید.

 

مرحله دوم: از قیمت ها استعلام بگیرید و فاکتور صادر کنید

از دیگر مراحل واردات کالا از دبی می توان به استعلام قیمت و صدور فاکتور اشاره کرد. شما به عنوان خریدار باید با فروشنده از طریق یکی از راه های ارتباطی در رابطه با قیمت کالای مورد نظر صحبت کنید. البته تنها به حرف فروشنده نباید اطمینان کنید.

درستی کار این است که خودتان نیز درباره قیمت کالا تحقیقاتی انجام دهید و در صورت صحت، برای تکمیل مراحل اقدام کنید. همچنین در همین مرحله شما باید درباره شیوه پرداختی کالا نیز به توافق برسید و در مورد زمان تحویل و همچنین نحوه حمل و نقل صحبت های کاملی باید شود. در نهایت هنگامی که در موارد ذکر شده به توافق رسیدید باید برای مراحل بعدی خودتان را آماده کنید.

 

مرحله سوم: اسناد و مجوزهای مربوطه را تکمیل کنید

در سومین گزینه از مراحل واردات کالا از دبی شما باید برای کالای خود مجوز تهیه کنید و پیگیری های لازم را در این باره انجام دهید. شما باید مجوزهای مورد نیازتان را سازمان های مربوطه دریافت کنید. بعد از تمام شدن کارهای ثبت مجوز نوبت آن است که به سمت دریافت اسناد بروید.

از این اسناد می تواند به اسناد مربوط به حمل اشاره کرد که فروشنده وظیفه تهیه و تحویل آن ها به شما را دارد. همچنین در سومین مرحله شما باید یک ترخیص کار مورد اعتماد را داشته باشید تا سفارشتان را به ثبت برسانید.

یکی از مواردی که در این باره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این است که ثبت سفارش در بازرگانی را به انجام برسانید که این موضوع باید پیش از پرداخت مبلغ به فروشنده انجام شود.

فردی که قصد واردات کالا از دبی به ایران را دارد باید با تمامی قوانین بازرگانی موجود آشنایی داشته باشد. چرا که موارد بسیار گسترده ای را به خود اختصاص داده است و هر کدام از آن ها از اهمیت بالایی بهره مند می باشند. همچنین شما باید مجوزهای استاندارد را به صورت کامل دریافت کنید و در کنار آن از دریافت ایران کد نیز غافل نشوید.

 

مرحله نهایی: تحویل کالا توسط فروشنده و وارد کردن آن به ایران

بخش نهایی از مراحل واردات کالا از دبی اهمیت بسیاری را با خود به همراه دارد. در این مرحله فروشنده موظف است تا در تاریخ و زمانی که مشخص شده است کالا را به لنج، هواپیما و یا پست تحویل دهد.

همچنین شما نیز برای اینکه بتوانید کالاهای ثبت شده را تحویل بگیرید نیاز است تا مبلغ مشخص شده ای را که از قبل تعیین کرده اید را پرداخت کنید. با پرداخت مبلغ این قابلیت را خواهید داشت تا کالا را تحویل بگیرید و آن را به کشور وارد کنید.

حمل کالای شما همانطور که اشاره شد از راه های مختلفی انجام می گیرد. لنج و کشتی در بین روش های دریایی و هواپیما و شرکت های پستی در بین راه های هوایی قرار می گیرند. یعنی شما می توانید بر اساس شرایط و یا نوع کالایی که دارید یکی از روش های موجود را انتخاب و از آن بهره ببرید.

بعد از اینکه کالای مورد نظر از طریق یکی از روش ها فوق حمل شد شما می توانید آن را در گمرک کشور تحویل بگیرید و سپس کسب و کار خودتان را به صورت رسمی آغاز کنید. برای ترخیص و حمل کالا می توانید از شرکت Baron Emperor General Trading  کمک بگیرید.

 

 واردات کالا از امارات توسط شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ

شرکت Baron Emperor General Trading  در زمینه بازرگانی و تجاری در حال فعالیت می باشد و شما می توانید کارهای گمرکی و موارد مربوطه را به این شرکت بسپارید. سوالی که شاید در این باره برای شما به وجود بیاید این باشد که چه دلایلی برای انتخاب این شرکت وجود دارند که در ادامه می توانید با نمونه ای از آن ها آشنا شوید:

  • بیش از 25 سال سابقه در زمینه بازرگانی، گمرکی و تجاری
  • ارسال کالا و حمل کالا به صورت ته لنجی و ملوانی به ایران
  • خرید کالا از معتبرترین سایت ها از جمله آمازون
  • دادن مشاوره رایگان در زمینه های مختلف از جمله خدمات گمرگی و بازرگانی
  • بهره مندی از شماره لایسنس در دایره اقتصادی دبی
  • اخذ مجوز ورود لنج از گمرک دبی برای لنج های ایرانی
  • رزرو نمودن جا برای صاحبان کالا در لنج

 

تمامی موارد بالا جزو دلایلی به حساب می آیند که شما می توانید بدون دغدغه کارهای خود را به این شرکت بازرگانی بسپارید. در این مقاله به بررسی مراحل واردات کالا از دبی پرداخته شد. مراحل مختلفی برای اینکار وجود دارند که هر کدام از آن ها نکته های مخصوصی را با خود به همراه دارند. از این رو شما به عنوان یک واردکننده باید با تمامی آن ها آشنایی کامل داشته باشید تا در حین انجام کار با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید. این مجموعه در زمینه ترخیص کالا از گمرک جبل علی فعالیت دارد.

البته در ابتدا باید با فروشنده کالای خود ارتباط برقرار کنید که این کار می تواند به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام گردد که روش حضوری اعتبار بیشتری را به خود اختصاص داده است. در صورتی که بتوانید با موفقیت مراحل گفته شده را پشت سر بگذارید می توانید کالاهای خود را که توسط راه های هوایی و یا دریایی به گمرگ آورده شده اند، تحویل بگیرید و در نهایت کارهایی که مد نظرتان می باشند را به انجام برسانید.

 

« با ما انواع کالاها را از دبی وارد نمایید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *