شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ به عنوان نماینده، برای شرکت های ایرانی که می خواهند محصولات خود را در کشور امارات به فروش برسانند امکاناتی فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی در کشور امارات متحده عربی فعالیت های اقتصادی خود را داشته باشند.  قبول نمایندگی شرکت های ایرانی در کشور امارات از طریق بارون امپرور جنرال تریدینگ.

این مجموعه به عنوان یک نماینده معتبر و قابل اطمینان از طرف شرکت شما در کشور امارات تمام کارهای مربوط به بازاریابی و فروش محصولات شما را انجام می دهد و همچنین تمام کالاهایی که از کشور ایران می آید توسط این شرکت و با نام ایرن شرکت در گمرکات امارات ترخیص می شوند، سپس تحویل خریدار ها در دبی می شوند و یا حتی این امکان را فراهم می کنیم تا کالاهای آن ها در کشور امارات توزیع شود.

نمایندگی شرکت های ایرانی در امارات

 

 

بازاریابی محصولات ایرانی در امارات

برخی از شرکت های ایرانی که به دنبال نمایندگی و کمپانی های خارجی در کشور امارات هستند نظیر کمپانی های اروپایی، آمریکایی و به دلیل وجود تحریم های بین المللی نمی توانند نمایندگی این کمپانی ها را در خاورمیانه و یا ایران داشته باشند. از همین رو  شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ این امکان را فراهم کرده است تا به عنوان نماینده برای این شرکت ها در دبی عمل کنند ، به این صورت که کالای این کمپانی ها و یا شرکت ها به دبی فرستاده می شود و شرکت ما این کالا ها را مجدد به ایران ارسال می نماید.

به طور کلی شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه خرید کالا، ارسال کالا و بازاریابی کالاها فعالیت دارد.

 

✔️ اخذ نمایندگی انحصاری از برندهای معتبر خارجی

✔️ بازاریابی محصولات شرکت های ایرانی در امارات

✔️ ترخیص کالاهای ایرانی در گمرک دبی با نام شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ 

✔️ گرفتن نمایندگی کمپانی های بزرگ دنیا برای شرکت ها و تجاری ایرانی در دبی و ارسال کالاهای ارسال شده از این کمپانی ها به ایران

✔️ خرید کالا از تمامی کشورهای دنیا و ارسال به ایران

 

۱ دیدگاه

  • سلام و درود
    بنده میخوام نمایندگی یکی از برندهای آرایشی در ایران داشته باشم و اگر به دلیل تحریم امکان اخذ نمایندگی نباشد آیا میتونم از طریق شرکت شما به ایران وارد کنم؟
    شماره تماس بنده: ۰۹۱۲۶۸۶۳۶۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *