دبی به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد به عنوان یک مرکز پیشتاز جهانی در تجارت می باشد. این کشور با در اختیار داشتن بندری به نام بندر جبل علی که یازدهمین بندر بزرگ جهان و بزرگترین بندر خاورمیانه، می باشد. این بندر دارای بیش از ۱۲۵ خط کشتیرانی و پایین ترین نرخ های حمل کالا می باشد. این منطقه از نظر فاصله زمانی 14 روز تا اروپا، ۲۰ روز تا ژاپن و ۹ روز تا آسیای جنوب شرقی فاصله دارد همچنین این منطقه در مجاورت فرودگاه بین المللی در کوتاهترین زمان کالای شما از بندر به فرودگاه منتقل و از راه هوایی ارسال می  گردد.  شرکت Baron Emperor General Trading یکی از شرکت های ترخیص کالا می باشد که کالاهای خود را از بندر جبل علی ترخیص می نماید این مجموعه در زمینه ترخیص انواع نوشیدنی نیز فعالیت دارد.  شعار شرکت ما ( با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمی کنید ) و بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

ترخیص انواع نوشیدنی از دبی

اگر می خواهید انواع نوشیدنی ترخیص کنید باید یکسری اطلاعات در زمینه ترخیص نوشیدنی از امارات داشته باشید به عنوان مثال باید بدانید که چه نوع نوشیدنی اجازه ورود دارد، نوشیدنی های پر شکر وارداتشان ممنوع می باشد یا اینکه زمانی که میخواهید نوشیدنی ها را ترخیص کنید باید از سازمان غذا و دارو و مجوز بهداشت اخذ کنید. حمل نوشیدنی ها در بسته بندی مناسب و انجام  کلیه مراحل ترخیص با ما خواهد بود. شرکت بارون امپرور در امارات متحده عربی ، دبی مستقر می باشد .در امارات کار بیزینس و ترخیص کالا از گمرکات به دشواری و بوروکراسی در ایران نیست جهت ارائه خدمات ما به سایت مراجعه نمایید. در ضمن هیچگونه مالیاتی از شما گرفته نمی شود. بزرگترین مزیت این شرکت بدون مالیات بودن آن است.

مراحل ترخیص نوشیدنی از گمرک جبل علی دبی

مراحل ترخیص نوشیدنی از گمرک جبل علی دبی به  صورت می باشدد که ابتدا باید پَکینگ لیست به همراه پروفرما دریافت کنید سپس مجوزهای مرتبط با ثبت سفارش بازرگانی را باید دریافت کنید، مرحله بعدی بیمه کالا را مطابق با نوع بار و دسته بندی های مربوطه  باید تکمیل نمایید. تشکیل پرونده تخصیص ارز یا حواله بانکی و بعد تمامی شرایط حمل و نقل کالا باید توسط  شرکت مسئول تکمیل شود نوع محموله که زمینی، دریایی و هوایی باید مشخص شود،سپس جمع آوری و ارائه اسناد تکمیل اسناد و تشکیل پرونده نهایی می باشد. مرحله آخر هم باید با کارشناس و متخصص گمرک هماهنگی های لازم با توجه به نوع کالا و گروه وارداتی و صادراتی صورت گیرد و سپس مسیر را تعیین نمایید.

 

تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع نوشیدنی ها

جهت اطلاع از تعرفه های گمرکی محصولات نوشیدنی در دبی با ما تماس گرفته تا ضمن ارائه شماره رایگان با شما عزیزان در زمینه تعرفه های گمرکی ، در صورت نیاز درخواست ترخیص کالای خود را به ما بدهید.

 

ترخیص انواع نوشیدنی ها از گمرک جبل علی شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ دبی

ترخیص انواع نوشیدنی ها و انجام کلیه خدمات گمرکی از قبیل (import ) ,( import for re-export  ,(Transit), (Trans-ship)  در گمرک دریایی جبل علی دبی ، گمرک هوایی دبی کارگو ویلج ،گمرک شارجه و ارسال آن توسط لنج یا کشتی یا هواپیما به ایران و دیگر کشورها بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید Vat پرداخت نمی کنید . ترخیص تخصصی و یک روزه آشامیدنی ها و انواع نوشیدنی ها توسط این شرکت .

یک نکته قابل اهمیت این است که این منطقه از معافیت عوارض گمرک برخوردار است. به این معنی، تا زمانی که کالا در این منطقه باشد از این معافیت عوارض گمرک برخوردار می باشد. البته اگر کالا از بندر جبل علی خارج شود و به لنج یا فرودگاه دبی تحویل گردد عوارض گمرکی بار موقتا باید پرداخت شود که پس از خروج کالا مجدداٌ بازگردانده می شود. منطقه آزاد جبل علی  تسهیلات بندری برای سرمایه گذاران نظیر: حمل کانتینر، سامانه مدیریت پایانه کانتینری (CTMS) ، انبارهای سرد و منجمد و فضاهای ذخیره و نگهداری، سامانه پایگاه ترابری کانتینر (CFSS)  فراهم کرده است.

 

ترخیص ردبول و ماءالشعیر از گمرک جبل علی دبی

ردبول و ماءالشعیر یکی از انواع نوشیدنی هایی می باشد که در کشور ایران طرفدار زیادی دارد، سرمایه گذاران عزیز می توانند در این بخش سرمایه گذاری کنند و سود خوبی نصیبشان شود. در مورد ترخیص نوشانه های انرژی زا ردبول وما الشعیر هیچ گونه ممنوعیتی جهت ورود به کشور وجود ندارد اما باید قبل از واردات از سازمان بهداشت مجوز اخذ کنید.

 

بخشی از خدمات شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ دبی

ترخیص نوشابه انرژی زای ردبول

ترخیص نوشابه انرژی زا هایپ

ترخیص نوشابه انرژی زای فریسکی

ترخیص نوشیدنی انرژی زا لوته

ترخیص نوشابه انرژی زای فانتوم

ترخیص نوشابه انرژی زا ROARING LION رورینگ لاین

ترخیص نوشابه انرژی زا killer fish

 

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

ترانزیت و ری اکسپورت انواع نوشیدنی ها

با توجه به اعمال قانون اخذ 5% مالیات برارزش افزوده بر کالاهای وارداتی ,(Vat) ، از ابتدای سال 2018 میلادی در امارات متحده عربی ، این شرکت با ترخیص کالاهای مشتریان خود به صورت Transit و import for re-export ‌از گمرکات امارات ، آنها را از پرداخت مالیات (Vat) معاف نموده و گمرکی پرداخت شده به گمرکات امارات را هم مجددا پس گرفته و به مشتریان عزیز عودت خواهد داد.

ترخیص انواع نوشیدنی ها از گمرک جبل علی دبی

ترخیص انواع آبمیوه از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب انگور گازدار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب انگور سفید گازدار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب سیب گازدار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب پرتقال از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب آناناس از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آبمیوه آلوئه ورا از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب انار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب آلبالو از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب زرشک از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب هلو از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آبمیوه هفت میوه از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آبمیوه میوه های میکس از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب معدنی از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب معدنی طعم دار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب معدنی گاز دار از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب انبه از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب نارگیل از گمرک جبل علی دبی

ترخیص آب پشن فورت از گمرک جبل علی دبی

ترخیص شیر موز از گمرک جبل علی دبی

هزینه ترخیص نوشیدنی از دبی

اگر به دنبال ترخیض انواع نوشیدنی ها آب میوه ها و نوشابه های گاز دار هستید و از هزینه های آن هیچ اطلاعی ندارید می توانید با یک تماس ساده با شرکت بارون امپرور از تمام هزینه های آن مطلع شوید.

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *