بسیاری از تاجران اجناس و کالاهای مورد نظر خود را از کشورهای خارجی مثل دبی تهیه می‌کنند و به همین دلیل ممکن است نیاز پیدا کنند که کالاها و اجناس مورد نظر خود را جابه‌جا کنند و به کشور مبدا انتقال دهند. ارسال کالا از دبی به ایران با توجه به شرایط و روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

 

اطلاعات مرتبط با ارسال کالا از دبی به ایران

ارسال کالا از دبی به ایران ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود؛ بعضی از افراد مقیم کشور دبی، ممکن است تحت شرایطی مجبور شوند بسته‌ها و کالا‌های مختلفی را برای اقوام خود در کشور ایران ارسال کنند. یک مثال از این موضوع آن است که بعضی از افراد ممکن است به کالا و یا مورد خاصی احتیاج پیدا کنند که امکان یافتن آن در کشور ایران وجود نداشته باشد، لذا از اقوام و نزدیکان خود که مقیم کشورهای دیگری مثل دبی هستند تقاضا می‌کنند که در صورت یافت کالای مورد نظر، آن را ارسال کنند.

بعضی از افراد نیز به دلایل کاری مجبور به ارسال و حمل و نقل‌ بار و کالاهای مختلف از دبی به ایران می‌شوند. هر یک از این موارد به عنوان یک مثال برای حمل کالا از دبی به ایران به شمار می‌آیند و بطور کلی، ممکن است روش‌های گوناگونی برای انجام هر یک از آن‌ها وجود داشته باشد. ارسال کالا‌های مختلف از دبی به ایران به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و همچنین ضوابط و قوانین زیادی را به همراه دارد که ممکن است به نوع کالا و بار مورد نظر مربوط باشد.

علاوه بر این، قوانین مربوط به گمرک نیز در پروسه‌ی ارسال کالاها از دبی به ایران تاثیر دارد. افرادی که خواستار ارسال و حمل کالا از دبی به ایران هستند، می‌توانند از طریق هماهنگی با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی حمل و نقل بار بین کشورها فعالیت می‌کنند و با صرف کم‌ترین هزینه، کالا و بارهای مورد نظر خود را انتقال دهند و نگرانی درباره‌ی این موضوع نداشته باشند.

 

پذیرش کالا از اقصی نقاط دنیا و ارسال به ایران

 

با ما با خیالی آسوده کار کنید.

 

 

مزایای ارسال بار و کالا از امارات و دبی به ایران

حمل کالا از دبی به ایران از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک از این روش‌ها، دارای مزایا ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را نسبت به یکدیگر متمایز می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های واردات کالا از دبی این است که، سود حاصل از عملیات واردات و ترخیص کردن بار بسیار زیاد خواهد بود و در نتیجه افراد از این کار نفع زیادی می‌برند.

مزیت دیگر ارسال کالا از امارات به ایران، کم‌تر شدن هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و جابه‌جایی بارها و کالاها می‌باشد. مهم‌ترین نکته درباره‌ی وارد کردن بار از امارات و حمل کالا از دبی به ایران آنجاست که، اداره‌ی گمرک این کشور برای مقابل ترخیص کالا‌هایی که افراد قصد ارسال آن را دارند هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند‌.

به دلیل فاصله‌ی کم بین دبی و ایران، حمل و نقل کالاها و هزینه‌ی مربوط به آن بسیار محدود خواهد شد؛ در نتیجه بسیاری از تاجران و صاحب کاران به واردات کالا از دبی و ترخیص کالا از دبی علاقه نشان می‌دهند. همچنین افراد می‌توانند از طریقه حمل کالا از دبی به ایران، به خرید کالاهای مورد نیاز خود از دیگر کشورها اقدام کرده و به راحتی کالای تهیه شده را به کشور خود منتقل کنند.

به معنای دیگر، بعضی از افراد می‌توانند با خرید کالاهای تحریم شده از کشورهای بیگانه و ارسال آن‌ها به دبی، به راحتی کالای مورد نظر را ترخیص کرده و به ایران انتقال دهند. لازم به ذکر است که در صورت صادر کردن کالا به دبی و وارد کردن آن به ایران، باید هزینه‌های مربوط به گمرک و ترخیص کالا پرداخت شود.

 

نحوه‎ ارسال بار و کالا از دبی به ایران    ( نحوه ارسال کالا از دبی به ایران )

حمل و نقل و حمل کالا از دبی به ایران، از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود. نحوه ارسال کالا از دبی به ایران بطور کلی به سه روش قابل انجام است. روش اول برای پست از دبی به ایران از طریق حمل و نقل دریایی انجام می‌شود که در این روش، کالاها و مرسوله‌ها از طریق کشتی‌های باربری به ایران منتقل می‌شوند‌. با وجود بصرفه بودن هزینه‌های حمل و نقل و ارسال کالاها با استفاده از این روش، باید گفت که زمان انجام انتقالات از طریق این روش طولانی‌تر از سایر روش‌های کاربردی برای انتقال می‌باشد و این روش به افرادی که در ارسال کالاها عجله دارند توصیه نمی‌شود.

روش دوم حمل کالا از دبی به ایران، حمل و نقل هوایی می‌باشد که در این روش، کالاها و مرسوله‌های مورد نظر از راه هوایی و با استفاده از هواپیماهای مخصوص باربری به ایران ارسال می‌شوند. باید اشاره کرد که حمل کالا از دبی به ایران با روش هوایی، در سریع‌ترین حالت و کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و همچنین مرسوله‌های انتقال یافته با این روش، با کم‌ترین آسیب ممکن به مقصد می‌رسند.

این روش از حمل و نقل را می‌توان برای ارسال کالاهای آسیب پذیر بکار برد. روش کاربردی دیگر برای انتقال کالا از دبی به ایران، حمل و نقل از طریق راه آهن و با استفاده از قطار است که بیشتر برای انتقال بارهای کم بکار می‌رود. می‌توان گفت که این روش، از نظر سرعت انتقال و هزینه‌های مربوط به حمل و نقل در رده‌های متوسط روش‌های حمل و نقل قرار می‌گیرد.

 

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

هزینه‌ ارسال کالا از دبی به ایران، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد و با توجه به وجود این عوامل ممکن است کم یا زیاد باشد. بطور کلی حمل کالا از دبی به ایران بسته به نوع کالا، حجم و اندازه‌ی آن و کیفیت آن می‌تواند متفاوت باشد.

همچنین روش انتخابی برای ارسال کالا‌ها نیز امر مهمی در تعیین هزینه‌های انتقال است. برای مثال حمل کالا از دبی به ایران از طریق روش‌های هوایی نسبت به سایر روش‌های انتقال، هزینه‌ی بیشتری را به همراه دارد. باید به این نکته دقت داشت که برای ارسال بار از امارات به ایران، در صورت آسیب پذیر بودن بار هزینه‌هایی صرف بسته‌بندی درست و ایمن این محموله‌ها شود و همچنین انتقال آن‌ها با سرعت بیشتری نسبت به سایر محموله‌ها انجام شود.

در نتیجه جنس بار مورد نظر نیز در هزینه‌های انتقال آن تاثیر می‌گذارد. بطور کلی با انتخاب روشی مناسب برای انتقال کالاها و پرس و جو از افراد کاربلد در این زمینه، می‌توان هزینه‌های حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش داد. پیش‌تر نیز اشاره شد که روش‌های مختلف حمل و نقل کالاها و انتقال آن‌ها از دبی به ایران ممکن است هزینه‌های متفاوتی را برای افراد به وجود آورد و این هزینه‌ها به ترتیب برای روش‌های هوایی، دریایی و راه آهن رو به کم شدن می‌روند.

طبق آمارهای رسمی به دست آمده توسط شرکت‌های حمل و نقل بار، میزان هزینه‌ی جابه‌جایی و انتقال محموله‌ها و بارهای مختلف از دبی به ایران با روش‌ هوایی در سال‌های اخیر حدودا برابر با 1.5 میلیارد دلار می‌باشد. شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه ترخیص و ترانزیت مواد غذایی از گمرک جبل علی فعالیت دارد.

 

 

 

خرید انواع کالا از دبی و ارسال به ایران در سریع ترین زمان ممکن

 

با ما با خیالی آسوده کار کنید.

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *