واردات ته لنجی نوعی از واردات است که توسط ملوانان در جنوب کشور صورت میگیرد. در این محتوا به تعریف آن و اینکه فلسفه اش چیست، پرداختیم. همچنین در مورد چگونگی انجام این واردات صحبت کردیم و از مزیت های استفاده از آن گفتیم و مجموعه مورد نظر را به عنوان مجموعه ای که این خدمات را به افراد ارائه میدهد، معرفی کردیم. در ادامه در رابطه با حمل کالا به صورت ته لنجی و همچنین واردات ته لنجی از دبی صحبت می کنیم.

 

تعریف واردات ته لنجی

واردات ته لنجی در جنوب کشور ما صورت و از طریق راه آبی میگیرد. ملوانان که در اصطلاح محلی به آنها جاشو گفته میشود انواع کالا را در این واردات بدون اینکه پول به گمرک بدهند، وارد کشور میکنند. این کار قانونی است و بر اساس مصوبه ای که قانون تعیین کرده است هر ملوان در سال یک میزان معینی حق این را دارد که کالا وارد کند.

پس به این صورت نیست که هر لنج در سال هر چقدر که بخواهد کالا بتواند وارد کند. این میزان کاملا تحت نظر است و برای هر ملوان به اندازه 1500 دلار در سال است. اینطور میشود که میزان پنج تا شش بار در هر سال. همین واردات باعث شده است افراد بسیار زیادی در طی پروسه این کار مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند. زمانی که به شهرهای جنوبی سفر کنید فروشگاه های بسیار زیادی را میتوانید مشاهده کنید که این نوع کالاها را به فروش میرسانند و مردم هم از آنها به شدت استقبال میکنند.

این نوع واردات یکی از هوشمنده ترین نوع واردات است. اگر میخواهید در این زمینه اطلاعات شما کامل تر شود و بدانید به طور کلی این کار چگونه صورت میگیرد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا اینکه انتخاب این راه برای وارد کردن کالای خود به داخل کشور برای شما راحت تر شود.

 

اخذ مجوز ورود لنج از گمرک دبی در سریع ترین زمان و با هزینه 15000 درهم از بابت هزینه های مجوز و مانیفیست و ورود و خروج و بارگیری لنج.

 

فلسفه واردات کالای ملوانی چیست؟

ابتدا باید بگوییم کالای ملوانی نام دیگر کالای ته لنجی است. پس واردات کالای ملوانی همان معنی واردات کالا ته لنجی را میدهد. از این رو اگر جایی از کالای ملوانی به جای کالای ته لنجی استفاده شد، بدانید منظور هر دو یکسان است. فلسفه آن هم به این صورت است که یک سری از کالاها میتوانند بر حسب سهمیه ای که ملوان دارد بدون پرداخت مالیات گمرکی وارد شوند.

از این رو این مقدار سهمیه از لحاظ معیشتی میتواند بسیار در وضعیت اقتصادی ملوان تاثیرگذار باشد. این نوع واردات علاوه بر روی وضعیت اقتصادی ملوان بلکه بر روی وضعیت اقتصادی آن منطقه و مردمی که در آن زندگی میکنند نیز تاثیر گذار است. این نوع واردات در شهرهایی مثل آبادان و خرمشهر قدمت طولانی دارد و صاحبان لنج آن را بسیار مهم میدانند. به همین دلیل زمانی که دولت در مورد این نوع واردات قوانین را بسیار سفت و سخت میکند افراد این مناطق به شدت شاکی میشوند.

ترخیص و واردات ته لنجی از دبی را به ما بسپارید

 

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

 

نحوه واردات ته لنجی‌ به چه صورت است؟

در این بخش شما را با نحوه واردات ته لنجی آشنا میکنیم. اولین نکته ای که وجود دارد این است که هر کالایی اجازه ورود به کشور به صورت ته لنجی را ندارد. اگر هم داشته باشد نمیتواند به میزان حجم زیادی این کار صورت گیرد. در هر منطقه تعاونی لنج داران وجود دارد که لنج باید برای کار خود ابتدا در آنجا پرونده سازی کند.

از طرفی این تعاونی ها هم تحت نظر گمرک آن منطقه هستند. بدین صورت پروسه ای که قرار است اتفاق بیفتد زیر نظر گمرک مرکزی است و هیچ کس نباید از آن سرپیچی کند. بر اساس این قوانین همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد هر لنج میزان مشخصی از بار را حق دارد که وارد کشور کند و بیشتر از آن را مجاز نیست. همچنین تمام این میزان نیز باید با توجه به قانون موجود تخلیه شوند.

اینکه این قوانین به چه صورت است و میخواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید تا کالای خود را به صورت ته لنجی وارد کنید میتوانید به بارون امپرور جنرال تریدینگ مراجعه کنید و با مشاوره هایی که ما به شما میدهیم این کار را بدون ضرر و زیان انجام دهید.

 

واردات ته لنجی از دبی و کشورهای دیگر

در واردات ته لنجی نکته ای که وجود دارد و مزیت آن به حساب می آید این است که لازم نیست هزینه های گمرکی در آن بپردازید. به همین دلیل افراد بسیار زیادی هستند که به این فکر میکنند کارای وارداتی خود را به صورت ته لنجی وارد کشور کنند. فرقی نمیکند میزان کالای آنها چه اندازه است مهم این است که برای آن عوارض پرداخت نکنند.

آنها چنین تصمیم میگیرند که کالایی که مد نظر آنها است را به کشورهای اطراف مثل دبی و … برسانند و از آنجا به کمک لنج ها و در نتیجه به صورت ته لنجی کالا را وارد کشور کنند. حتی این نوع واردات انقدر برای صاحبان کالا به صرفه است آنها حتی کالاها را از چین، ژاپن و حتی امریکا به دبی و کشورهای این چنینی میرسانند تا از آنجا به صورت ته لنجی وارد شوند. اینکه هر کس بخواهد خودش به این کار دست بزند امکان پذیر نیست.

باید در این زمینه تخصص داشته باشید تا متحمل ضرر به جای سود کردن نشوید. چون این کار راه های خاصی دارد که باید کسی که به آن وارد است آن را انجام دهد. در صورت حرفه ای بودن در این زمینه است که میتوان این نوع واردات را با خیال راحت انجام داد. از این رو ما به شما در واردات ته لنجی از امارات و دبی کمک خواهیم کرد.

 

تنوع کالاهای وارداتی

اگر سوال شما این است که کدام کالا را میتوان به صورت واردات ته لنجی از بنادر جنوبی وارد کرد، باید بگوییم این کالاها شامل طیف وسیعی میشوند و از این نظر محدودیت ندارد.

شما میتوانید انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، هر نوع پوشاک، کیف، کفش، لوازم برقی بزرگ و کوچک، لوازم آشپزخانه، ظرف و قابلمه، قطعات الکترونیکی، انواع لپ تاپ و تبلت و موبایل، لوازم پلاستیکی، قطعات یدکی و هر آنچه که فکرش را بکنید از این طریق وارد کشور کنید. به همین دلیل به این موضوع فکر نکنید شاید کالای شما را نشود از این طریق وارد کرد، هر نوع کالایی که دارید این راه برای شما جواب خواهد داد.

پیشنهاد بارون امپرور جنرال تریدینگ  به صاحبان کالا

همانطور که میدانید و طبق آنچه در این مقاله به آن اشاره شد واردات کالا به کشور عوارض گمرکی میخورد. به همین دلیل یکی از روشها برای ورود کالا واردات ته لنجی است.  این کار هم با توجه به محدودیت های جدیدی که از طرف دولت صورت گرفته به راحتی انجام نمیشود.

از طرفی با شیوع ویروس کرونا این کار نیز مانند بسیاری از کارهای دیگر تحت تاثیر قرار گرفته است. با وجود تمام اینها لازم نیست از این بابت نگران باشید. با تمام اینها ما با تجربه ای که در این زمینه داریم و با قوانین و راه هایی که وجود دارد این کار را به راحتی برای شما انجام میدهیم. این کار توسط ما در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت ترین حالت صورت میگیرد.

این کار را انجام دهید تا از هزینه های بالای گمرک رهایی پیدا کنید. فرقی نمیکند میزان کالای شما کم باشد یا زیاد، در هر صورت میتوانید برای این کار اقدام کنید. اگر حجم کالاهای شما زیاد باشد کاری که انجام میدهیم این است که واردات را در چند نوبت انجام میدهیم.

نکته ای هم که وجود دارد این است که چون گمرک وجود ندارد به راحتی وقتی کالا وارد شد میتوانید آن را در بازار تزریق کرده و آنها را به فروش برسانید. به عبارتی لازم نیست صبر کنید تا از گمرک ترخیص شود. با توجه به آنچه گفته شد اگر میخواهید به راحتی کالای خود را وارد کشور کنید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تر در زمینه واردات ته لنجی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

بارون امپرور جنرال تریدینگ به عنوان یکی از تیم های عضو اتاق بازرگانی دبی،  و سایر مواد قانونی و سریع کالا را به سادگی فراهم نموده است. مجموعه بارون امپرور جنرال تریدینگ که یکی از اهرم های اصلی واردات و حمل ته لنجی کالا از دبی شناخته می شود، تمامی مراحل اداری تا ترخیص کالا از دبی را بدون دریافت مالیات از واردکنندگان طی می نماید.

 

عدم پرداخت مالیات و هزینه های گمرکی به طور حتم مهم ترین ویژگی است که می توان به آن اشاره نمود. فعالیت بارون امپرور جنرال تریدینگ در اتاق بازرگانی کشور امارات این امکان را برای تمامی متقاضیان در امر واردات کالا به صورت ته لنجی فراهم نموده است.

ترخیص و واردات ته لنجی از دبی را به ما بسپارید

 

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *