امروزه بیشتر تاجران به دلیل مناسب بودن هزینه‌های ترخیص کالا از دبی، به واردات کالا از دبی پرداخته و به دلیل پرداخت هزینه‌‌ کم برای ترخیص کالا از گمرک دبی، به واردات کالا از این منطقه علاقه نشان می‌دهند. افراد برای ترخیص کالا از گمرک دبی باید شرایط گوناگونی را در نظر داشته باشند که می‌تواند مرتبط با تعرفه‌های ترخیص و قوانین مربوط به آن باشد.

 

یکی از مراحل بسیار سخت و دشوار در طی مسیر مربوط به واردات یا صادرات محصولات، مرحله ترخیص کالا از گمرکات دارد، هر کشور در گمرک خود دارای یکسری از قوانین مخصوص به خود می باشد، علاوه بر این ها ترخیص کالا از هر گمرکی دارای روال ها و مجوزات طاقت فرسایی می باشد، اما شرکت های ترخیص کالا می توانند در این امر ما را یاری برسانند

 به طور کلی می توان امروزه دبی را در مقام پایگاهی استراتژیک در صادرات شناخت. ترخیص کالا از دبی طی تشریفاتی انجام می گیرد که به طور ویژه نیازمند مهارت و تخصص کافی نیز خواهد بود.

مجموعه بارون امپرور جنرال تریدینگ مجری ترخیص کالا با شماره لایسنس 587395 است. این مجموعه با داشتن سابقه فعالیت بیش از 25 سال در بخش ترخیص کالا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های گمرکی در ایران شناخته می شود. از سویی دیگر مجموعه یاد شده با عضویت در اتاق بازرگانی امارات از مطمئن ترین حوزه های تجاری در این رابطه شناخته می شود.

واردات و ترخیص کالا از دبی

دبی که یکی از شهر های امارات متحده عربی است، بشدت در میان تجار سراسر جهان معروف و محبوب می باشد. این شهر را می توان به عنوان یکی از معروف ترین قطب های تجاری در جهان به حساب آورد که البته بی دلیل هم نیست که به عنوان بهشت تجار شناخته می شود. تاجران ایرانی نیز از تجارت در دبی بی نصیب و بی بهره نمی باشند و توانسته اند جایگاه خود را در این شهر تجاری بدست بیاورند.

اما یکی از مهم ترین مراحلی که شما در حین تجارت، واردات و صادرات خود با آن روبرو خواهید شد، بحث مربوط به حمل و ترخیص کالا از دبی می باشد. اگر می خواهید به وارد کردن کالایی از دبی و به ایران بپردازید، قاعدتا دو مرحله پیش رو خواهید داشت، مرحله اول در کشور امارات، و مرحله دوم در کشور ایران. معمولا شما در گمرک دبی، به مراتب کار آسان تری در پیش روی خودتان خواهید داشت، اما مرحله ورود کالا به ایران و گمرک ایران به مراتب سخت تر است.

مبادلات تجاری امارت و ایران

امارات در ردیف کشور های واردکننده بدون مالیات قرار گرفته است. به همین منظور هر گونه واردات و صادرات بدون اتخاذ هزینه های مالیاتی، به طور حتم بیشترین سودآوری را برای تجار به همراه خواهد داشت.

ایران نه تنها یک مقصد وارداتی از امارات، بلکه یک کشور واسطه ای به منظور صادرات گسترده نیز به شمار می رود. ایران با قرار گرفتن در نقطه ای استراتژیک، شرایط صادرات بهتر را برای امارات فراهم نموده است.

نکته قابل توجهی که ترخیص کالا از دبی را نسبت به سایر کشور ها و حوزه های مبادلاتی متفاوت نموده است، کاهش هزینه های حمل و نقلی است.  در ادامه به بررسی روش‌های مختلف ترخیص کالا از گمرکات دبی می‌پردازیم و شرایط لازم برای انجام این کار را بررسی می‌کنیم.

ترخیص کالا از امارات

کشور امارات از بزرگ‌ترین و معتبرترین کشورهای تجاری به شمار می‌آید که همه ساله، تعداد بی‌شماری از معاملات تجاری مختلف در این کشور انجام می‌شود؛ در واقع این کشور، یکی از اصلی‌ترین کشورهای تجاری در منطقه‌ی خاورمیانه و خلیج فارس به شمار می‌رود و زمینه‌ی انجام فعالیت‌های تجاری برای خیلی از بازرگانان سایر کشورها را فراهم می‌آورد. از آنجایی که تجار و بازرگانان برای ترخیص کالا از امارات تنها ملزم به دریافت هزینه‌ی اصلی کالا می‌باشند و برای ترخیص به پرداخت هزینه‌های نیازی نیست، در نتیجه توجهات بیشتری به انجام فعالیت‌های تجاری در این کشور می‌شود. برای واردات و صادرات کالاها از کشور امارات، باید قوانین و شرایط لازم را در نظر گرفت تا بتوان با بصرفه‌ترین هزینه‌ها به انجام معاملات تجاری در کشور امارات و شهرهای مختلف این کشور اقدام کرد.

 

با توجه به تغییرات در قوانین ترخیص کالا در گمرکات امارات، قبل از ارسال کالای خود به مقصد گمرکات امارات، جهت جلوگیری از ضرر و زیان وارده، با ما مشورت نمایید.

کنید.

 

اطلاعات لازم درباره‌ ترخیص کالا از گمرکات دبی

مراحل ترخیص کالا از دبی به مراتب آسان تر است همان ترخیص در ایران است. گمرک دبی برای کالا های صادراتی از این کشور، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و همین دلیل باعث می شود که بسیاری از تجار، برای کاهش هزینه های خود و سود بیشتر به سراغ این شهر برای تهیه اجناس خود بیایند.

یکی از دغدغه‌های همیشگی بازرگانان و تجار، هزینه‌های پرداختی برای ترخیص کالا‌ها از گمرک و وارد کردن آن‌ها به کشور خود می‌باشد‌. در واقع تمام سعی تجار، ترخیص کالا‌ها با بهترین و مناسب‌ترین هزینه می‌باشد. برخی از کشورها برای ترخیص کالا‌های مختلف هزینه‌های بسیار زیادی را از تجار دریافت می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود که، بیشتر سود حاصل از تجارت صرف ترخیص کالا‌ها از گمرک شود.

به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا برای ترخیص کالا از دبی، بازرگانان علاقه و توجه بسیاری به واردات کالاهای مورد نظر خود از این کشور نشان می‌دهند. در واقع شهر دبی مکان مناسبی برای واردات کالاها و سپس ترخیص آن‌ها می‌باشد؛ چرا که تعرفه‌های لازم جهت ترخیص کالا از دبی و گمرک این شهر نسبت به شهرهای دیگر کشورها، بسیار مناسب بوده و به همین دلیل بازرگانان تمایل بسیاری به انجام معاملات با تجار فعال در دبی نشان می‌دهند.

 

ترخیص کالا درگمرکات ایران

دبی یکی از مهم ترین مراکزی به حساب می آید که در آن معاملات اقتصادی و تجاری مختلفی صورت می گیرد و کمتر بازرگان و یا تاجری را می توانید پیدا کنید که تا به حال نام این مرکز را نشنیده باشد. به همین علت روزانه کالاهای بسیاری از این کشور صادر می شوند. از این رو باید مراحل مختلفی را بدین منظور پشت سر بگذرانید. سالیانه شاهد آمار بالایی از ترخیص کالا از این شهر امارات هستیم. به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است در ادامه شما را با مراحل ترخیص کالا از دبی آشنا خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

مرحله دیگر واردات کالا از دبی، مربوط است به گمرک در ایران. این مرحله به دلیل یکسری ریزه کاری ها، مقداری از مرحله دبی سخت تر می باشد. اما نگران نباشید، اگر مطابق قوانین و ساختار ها عمل نمایید این مرحله را نیز خواهید توانست به انجام رسانید. در گمرک ایران فارغ از اینکه شما محصول را از کدام کشور وارد می کنید، بازرسی های مطابق معمول و با سختگیری اعمال خواهند شد؛ همانطور که گفته شد در طی این بازرسی ها، از ورود و ترخیص کالاهای ممنوعه و غیرمجاز هم جلوگیری می شود. اما این تمام راه نیست. شما در این مسیر باید نسبت به اخذ مجوزات لازم از سازمان های مربوطه نیز اقدام نمایید.

اخذ مجوزات لازم از طرف سازمان های مربوطه

جوز وزارت بهداشت برای کالاها یکی از اساسی ترین مجوز ها می باشد که کالای مورد نظر را از نظر بهداشت و تأثیرات بر سلامت روحی و جسمی تأیید می کند. اگر کالای شما توسط شرکت های غیر ایرانی منتقل شده اند و به ایران رسیده اند نیاز است تا مجوز وزارت راه و شهر سازی را نیز اخذ نمایید. برای برخی از کالاهای بی سیم همچون گوشی های تلفن همراه و نیز کالاها و دستگاه هایی که در زمینه پزشکی و اشعه کاربرد دارند، شما نیاز دارید تا مجوزهای مربوطه را از سازمان انرژی اتمی دریافت نمایید، اگر کالاهای شما با کودکان و خردسالان ارتباط دارد، همچون اسباب بازی و یا ابزار های سرگرمی و آموزشی برای کودکان، نیاز است تا مجوز مربوطه را از کانون پرورش فکری دریافت نمایید. برای ترخیص کالای مورد نظرتان، برحسب نوع کالای وارداتی، می بایست نسبت به اخذ تمامی این مجوزات و اجازه نامه های اقدام نمایید. شاید گمان کنید تمام شده است، اما نه این تازه اول کار بود…

 

مراحل و فرآیند های اداری

از دیگر اموری که شما ممکن است در هنگام ترخیص کالا از گمرک ایران و یا دبی با آن مواجه شوید، می توان به پرداخت هزینه مربوط به بالانس کالا با میزان توافق شده، ارائه اصل سند حمل کالا از جانب فروشنده کالا، اسناد مربوط به تامین ارز، با توجه به نوع حمل و نقل اسناد مربوط به کشتیرانی و پرداخت یک سری از هزینه های دیگر همچون هزینه حمل کالا ها به انبار پس از انجام کار های ترخیص و … اشاره نمود که خود گویای مراحل سختی است که با آن مواجه خواهید شد، اما نگران نباشید، راه آسان تری نیز برای پیمودن مسیر ترخیص کالا از گمرکات نیز وجود دارد.

 

ترخیص کار گمرک دبی

اگر به دنبال ترخیصکار دبی می گردید یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه واردات کالا و ترخیص کالا از دبی شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ می باشد، این مجموعه جهت راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.

 

شرکت ترخیص کالا از دبی

یکی از راه هایی که شما می توانید برای راحتی امور مربوط به ترخیص کالا هایتان در طول تجارتتان از آن کمک بگیرید، یک شرکت ترخیصکار می باشد. شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ، از جمله شرکت ترخیص کالا دبی می باشد که با ارائه خدمات متنوع در زمینه انجام امور مربوط به ترخیص کالا از گمرکات و نیز مشاوره های لازم در این زمینه و سایر زمینه های تجاری، شما را یاری برساند.

همانطور که گفته شد، به دلیل هزینه‌ بسیار بصرفه‌ای که دولت کشور امارات برای ترخیص کالاها‌ی مختلف تعیین کرده است، بسیاری از بازرگانان به انجام معاملات تجاری با این کشور علاقه نشان می‌دهند. حال سوالی که پیش می‌آید این است که برای ترخیص کالا در دبی، چه مراحلی باید طی شود؟ در پاسخ باید گفت مراحل ترخیص کالا از گمرک دبی بسیار کوتاه و قابل فهم است.

 

مراحل ترخیص کالا از دبی

برای ترخیص کالا از دبی باید در ابتدا تمامی قوانین مربوط به ترخیص را دانسته و بطور کلی، از اطلاعات مربوط به ترخیص کالا آگاه باشیم. این اطلاعات شامل تمامی مشخصات مربوط به کالاها یعنی وزن، مشخصات فنی و علاوه بر آن قیمتی که برای این کالاها تعیین شده است بوده که بازرگانان هنگام ترخیص باید این اطلاعات را در اختیار گمرک قرار دهند و در نهایت این اطلاعات توسط گمرک در یک اظهارنامه ثبت و ضبط می‌شود.

در مرحله‌ی بعد به بررسی میزان قیمت و هزینه‌ی کالاهای مختلف برای وارد کردن آن‌ها به کشور پرداخته می‌شود. قیمت تعیین شده برای کالاهای وارد شده به کشور، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد؛ از جمله‌ی این عوامل، میزان نیازی است که مردم کشور به ورود این کالا‌ها داشته و به بیان دیگر، میزان تقاضا برای کالاهای وارد شده است.

هر چه این تقاضا بیشتر باشد،قیمت نهایی تعیین شده برای کالاها نیز بیشتر می‌شود. از جمله عوامل دیگر موثر بر روی قیمت کالا، قیمت نهایی تعیین شده برای آن‌ها و همچنین شرایط بازار داخلی کشور و وجود شرایطی مناسب برای بازارها جهت فروش این کالاها می‌باشد. در پایان نیز، برای ترخیص کالا از دبی باید قیمت نهایی این کالا تعیین شود‌.

 

مراحل ترخیص کالا از گمرک دبی به ترتیب ذیل است: 

قدم اول در گمرک مبدأ (دبی)

در قدم اول نیاز است که شما در مورد مشخصات کالایی که قصد وارد کردن آن به کشور خود و صادر کردن آن از دبی دارید اطلاعات کافی داشته باشید. این اطلاعات را باید از طرق مختلف همچون فروشندگان این کالا ها بدست بیاورید، چون نیاز است تا در اظهارنامه گمرک دبی، هزینه ای از بابت صادرات از شما اخذ نخواهد کرد

قدم دوم در ترخیص کالا، آشنایی با قوانین گمرکات هر کشور

کشور مورد نظر است، باید دقت کنند که قوانین و ساختار گمرکات کشور های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال شما ممکن است بتوانید مشروبات الکلی را از گمرک دبی ترخیص نمایید اما هرگز نخواهید توانست آن را وارد ایران کنید و گمرک ایران، اجازه ترخیص این کالا و موارد مشابه را نخواهد داد، پس صرف اینکه یکی از گمرک هایی که قرار است شما با آن سر و کار داشته باشید اجازه ترخیص کالایی را داده نمی توان انتظار داشت که الزاما دیگر گمرک ها نیز این کالا را بپذیرند.

قدم سوم؛ آشنایی با زبان کشور مورد نظر یا داشتن مترجم

شما در کشوری مانند امارات برای پیگیری کار های خود حتما لازم است به زبان انگلیسی و یا عربی تسلط داشته باشید و یا لااقل مترجمی به همراه خود داشته باشید تا بتواند رایزنی های لازم برای ترخیص کالا را هر چه بهتر انجام دهید و مشکلی از این نظر برایتان پیش نیاید.

قدم چهارم، طی یکسری از امور اداری

مطمئنا برای ترخیص کالا نیازمندید که یک سری از روال های اداری مربوطه را بگذرانید، چه در ایران باشد چه در دبی

 

 

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

از جمله اولین مولفه ها در ترخیص کالا عبارت اند از :

  •  آشنایی با مراحل قانونی ترخیص کالا
  •  جمع آوری کلیه اسناد مرتبط با کالا مدنظر
  •  جمع آوری مدارک فردی و یا گروهی در خصوص تجارت و واردات کالا

 

شرکت ترخیص کالا از دبی  چه کاری انجام می‎دهد؟

در مطالب بالا به مراحل ترخیص کالا از دبی اشاره کردیم و مفاهیمی را درباره‌ی این فرایند بیان کردیم. حال باید اشاره کرد که، در صورت این که یک شخص عادی بخواهد به ترخیص کالا از دبی اقدام کند، هنگام ترخیص مواردی وجود دارد که حتما باید به آن‌ها توجه داشته باشد؛ برای مثال افراد در هنگام ترخیص کالاهای خود از گمرک دبی، باید تسلط کافی را به زبان انگلیسی و یا زبان عربی داشته باشند تا بتوانند به راحتی مراحل ترخیص را طی کنند.

برای انجام تمامی کارها و موارد لازم جهت ترخیص کالاها، بازرگانان و تجار می‌توانند با مراکز فعال در این زمینه و یا یک شرکت ترخیص کالا از دبی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. این مراکز با داشتن دانش کافی درباره‌ی نحوه‌ ترخیص کالا از دبی و همچنین داشتن مشاوران و مترجمان حرفه‌ای برای گفت و گو با مسئولان گمرک دبی، اقدامات لازم را برای ترخیص کالاها انجام می‌دهند.

تجار و بازرگانان به هنگام وارد کردن کالاهای مورد نیاز به گمرک دبی، باید مجوزهای لازم برای واردات این کالاها را به همراه داشته باشند. در واقع این مدارک و مجوزها، نشان از سالم بودن کالاهای وارداتی به گمرک را داشته و تضمینی برای این امر می‌باشند. این شرکت‌ها مدارک لازم جهت ترخیص را هنگام همکاری با تجار از آن‌ها دریافت می‌کنند و یا اقدامات لازم جهت اخذ این مدارک برای تجار را انجام می‌دهند و در هنگام ترخیص کالاها از گمرک، مدارک لازم را ارائه داده و اقدامات لازم جهت ترخیص کالاها از گمرک را انجام می‌دهند.

 

ترخیص سریع کالا از دبی

ترخیص سریع کالا از دبی توسط شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ به صورت تضمین شده صورت می گیرد. ترخیص ساده کالا تنها با اشراف بر قوانین گمرکی و هم چنین انجام تمامی پیش نیاز های لازم به صورت دقیق امکان پذیر خواهد بود.

دبی در میان برترین و مهم ترین نقاط تجاری مرتبط با ایران قرار دارد. قوانین گمرک دبی شباهت نزدیکی با قوانین ایران دارد. اطلاع دقیق از این قوانین برای تمامی واردکنندگان ضروری است تا از این طریق هرگز به مسئله ای برخورد نکنند.

اما با توجه به وکالت دهی بسیاری از واردکنندگان به شرکت های گمرکی با سابقه و حرفه ای در این رابطه، به طور حتم هرگز مشکلی سد راه واردات از دبی نخواهد شد.

 

مهم ترین اقلام وارداتی از دبی بدین شرح اند :

  • ترخیص انواع پوشاک
  •  انواع ماشین آلات
  •  انواع گوشی های هوشمند
  •  انواع خودرو سواری لوکس
  •  قطعات یدکی
  •  اقلام و کالاهای خوراکی
  •  انواع لوازم خانگی
  •  انواع کالاهای پلاستیکی
  •  انواع لپ تاپ نو و استوک
  •  انواع روغن های خوراکی از جمله روغن آفتابگردان

 

مهم ترین نکات ترخیص کالا در دبی

  •  ترخیص کالا از دبی تنها با در نظر داشتن برخی از نکات بسیار مهم و ضروری امکان پذیر خواهد شد. نکاتی که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم.
  •  آشنایی دقیق با قواعد تجاری و قوانین گمرکی کشور امارات
  •  دریافت مجوز حمل و نقل کالا
  •  انتخاب کالا برند به منظور افزایش فروش در بازار های داخلی
  •  اطمینان از اصالت کالا
  • در نظر داشتن واحد پولی امارات و تفاوت ارزش آن با ریال
  •  توجه به شرایط آب و هوایی برای واردات کالا
  •  انتخاب شرکت معتبر به منظور وکالت دهی در امور ترخیص کال

 

تعرفه‌های مربوط به گمرک دبی

تعرفه گمرک دبی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داشته و هزینه‌ی نهایی برای ترخیص کالاهای مختلف از این منطقه، با توجه به این عوامل مشخص می‌شود. از جمله نکات موثر بر روی قیمت ترخیص کالا از دبی به ایران، نوع کالای وارداتی می‌باشد؛ به بیان دیگر دسته‌ای کالاهای وارداتی تحریم شده ممکن است قیمت گمرک بیشتری نسبت به دیگر انواع کالاها داشته باشند، و یا دسته‌ای دیگر از کالاهای مهم تجاری مثل نفت هزینه‌های بیشتری را برای تجار به همراه دارند.

علاوه بر نوع کالاها، وزن و تعداد این کالاها نیز در هزینه‌ی ترخیص آن‌ها از گمرک تاثیر بسزایی می‌گذارد. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی ترخیص کالا از گمرکات دبی وجود دارد این است که هزینه‌ی اولیه‌ای که برای ترخیص کالاها توسط گمرک تایین می‌شود بسیار ناچیز بوده و در واقع، هزینه‌ی اولیه کالاها برابر با هزینه‌ی ترخیص آن‌ها از گمرک دبی می‌باشد.

انواع مختلفی از کالاها وجود دارند که می‌توان با پرداخت هزینه‌های لازم، به ترخیص کالا از گمرکات امارات پرداخت؛ از جمله‌ی این ابزار و وسایل می‌توان به گوشی‌های موبایل، انواع لوازم خانگی، سنگ‌های قیمتی، کالاهای پلاستیکی گوناگون، انواع ماشین آلات و خودروها، انواع پوشاک و لباس، قطعات یدکی خودروها، انواع مشخصی از مواد غذایی، لوازم دیجیتالی مثل لپ تاپ و کامپیوتر، قطعات الکتریکی مختلف و… اشاره کرد که با روش‌های مختلف هوایی، دریایی و یا زمینی و از طریق قطارهای باربری می‌توان این کالاها را به کشور وارد کرد.

 

هزینه ترخیص کالا از دبی

هزینه ترخیص کالا در دبی و واردات آن به ایران عموما بر اساس پارامتر های متعددی تعیین می گردد. تعیین هزینه های گمرکی بر اساس شاخصه های مهمی از جمله نوع کالا، تعداد، نوع واردات و هم چنین گمرک تعیین شده برای تحویل کالا مشخص می گردد.

شرکت ترخیص کالا بارون امپرور جنرال تریدینگ با توجه به حضور نیرو های فعال و باتجربه در گمرک، ارائه دهنده مشاوره دقیق و شفاف تمامی هزینه های وارداتی برای واردکنندگان و بازرگانان خواهد بود.

امکان دریافت لیست کاملی از کلیه هزینه های واردات کالا به صورت پیش فرض، قطعا مراحل تصمیم گیری برای تجار را ساده تر خواهد نمود. اما باید توجه داشت که واردات از دبی در میان باصرفه ترین حوزه های تجاری شناخته می شود.

 

خدمات تخصصی بارون امپرور جنرال تریدینگ در زمینه ترخیص کالا از گمرک دبی :

  •  ترخیص تخصصی و یک روزه مواد غذایی و آشامیدنی از دبی
  •  ترخیص تخصصی و یک روزه مکمل های ورزشی از گمرکات امارات
  •  ترانزیت و ری اکسپورت کالا از دبی
  •  حمل توسط لنج (ته لنجی و ملوانی) از دبی و …
  •  خرید و ارسال کالا از دبی

 

مهم ترین ویژگی شرکت ترخیص کالا از دبی بارون امپرور جنرال تریدینگ

از جمله مهم‌ترین اقداماتی که توسط این مرکز انجام می‌شود، مربوط به ترخیص کالاها و انجام کارهای گمرکی مربوط به کالاهای وارداتی می‌باشد. این شرکت تمامی اقدامات گمرکی لازم نظیر import، import for re-export، Trans-ship، Transit را برای ترخیص کالاها را در گمرک‌های هوایی و دریایی دبی که به ترتیب با نام‌های گمرک جبل علی دبی و گمرک کارگو ویلج شناخته می‌شوند و همچنین گمرک شارجه را انجام داده و علاوه بر آن اقدامات لازم جهت ارسال کالاها با وسایل و ابزار حمل و نقل مختلفی مثل کشتی و یا هواپیما انجام می‌دهد و بارگانان می‌توانند با خیالی آسوده، کلیه‌ی اقدامات برای واردات کالاهای خود به کشور را به این مرکز بسپارند.

این شرکت از تمامی اطلاعات بروز مربوط به ترخیص کالاها از گمرک دبی را دارا می‌باشد و با آگاهی از ممنوعیت‌های موجود، تمامی اقدامات را برای ترخیص کالاها انجام می‌دهد. از جمله دیگر اقدامات مهمی که توسط این شرکت انجام می‌شود، می‌توان به رزرو جا برای کالاهای مختلف در لیست بارهای لنج‌ها و کشتی‌های مورد استفاده جهت حمل و نقل و ارسال کالاها اشاره کرد. شرکت baron Emperor General Trading توانایی بسیار زیادی در تهیه‌ی کالاهای تحریم شده و وارد کردن آن‌ها به کشور را دارا می‌باشد و با داشتن نمایندگی در کشور امارات اقدامات لازم برای خرید کالاهای مورد نیاز بازرگانان از شرکت‌های خارجی را انجام می‌دهد.

یکی دیگر از مهم‌ترین اقداماتی که توسط این شرکت انجام می‌شود، انجام تمامی کارهای حمل و نقل‌ کالاهای وارداتی و ترخیص شده از گمرک، از طریق روش‌های حمل مختلف هوایی و دریایی می‌باشد. این شرکت کالاهای مشتریان خود را در کشور مبدا تحویل گرفته و از طریق راه‌های مختلفی که ذکر شد، به حمل و نقل این کالاها و وارد کردن آن‌ها به کشور ایران اقدام می‌کند.

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

۱ دیدگاه

  • با سلام
    لطفا با بنده تماس بفرمایید نیاز به یک ترخیص کار در دبی یا جبل آبعلی دارم
    مردانی
    ۰۹۱۹۴۱۴۴۷۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *