دبی از جمله مراکز اقتصادی و تجاری مهم در خاورمیانه محسوب می شود. تعرفه صادرات از دبی به گونه ای است که شما می توانید طی چند تجارت کوتاه در این کشور به سودهای کلانی دست یافته و به سرعت تجارت های نوپا را به  تجارت های بزرگ بین المللی تبدیل کنید، به طوری که کمترین تعرفه های گمرکی در جهان متعلق به تعرفه گمرک دبی می باشد.

 

تجارت در دبی بهترین انتخاب برای تجار ایرانی

دبی از جمله مراکز اقتصادی و تجاری مهم در خاورمیانه محسوب می شود، به طوری که اغلب کشورهای جهان با این شهر عربی داد و ستدهای تجاری مهمی دارند.

با آمارهای انجام شده و ارقام به دست آمده از هزینه های گمرکی صادرات و واردات دبی، چنین به نظر می رسد که تعرفه گمرک دبی نسبت به تعرفه گمرکی سایر کشورها در جهان بسیار پایین می باشد، به طوری که در برخی موارد تجار و بازرگانان از پرداخت هزینه های گمرکی و مالیات های آن معاف می شوند.

سیاست گذاری های انجام شده در کشور امارات موجب شده که بازرگانان و تجار واردکننده کالا هیچ گونه هزینه گمرکی را در زمینه واردات و صادرات کالا به این کشور پرداخت نکنند و در واقع تعرفه گمرک امارات نسبت به سایر کشورها بسیار پایین می باشد.

به طوری که اغلب تجار در سراسر جهان از جمله تجار ایرانی تمایل زیادی به داد و ستد با این کشور را دارند. شهر دبی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد، به عنوان قطب تجاری اصلی این کشور عربی شناخته می شود.

ترخیص انواع کالا از گمرکات دبی را به ما بسپارید

 

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

 

واردات و ترخیص کالا

کشور امارات در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته و به وسیله بنادر دریایی مهمی از جمله بندرعباس و تنگه اقتصادی هرمز به کشور ما متصل می شود، بدین ترتیب می توان گفت که ارتباط نزدیکی بین کشور ما و این کشور عربی برقرار است.

موقعیت جغرافیایی مناسب کشور امارات  از جمله دلایلی است که موجب شده تجار ایرانی از این کشور برای تجارت های خود استفاده کنند؛ اما فراموش نکنید که همواره شهر مدرن و پیشرفته دبی مرکز اصلی تمام این تجارت ها می باشد و اغلب تجار ایرانی این شهر را برای تمامی دادوستدهای خود انتخاب می کنند.

از دیگر دلایل انتخاب تجار ایرانی، پایین بودن هزینه ها و حقوق گمرکی در کشور امارات می باشد. همانطور که پیشتر هم بدان اشاره کردیم، هزینه ها و تعرفه های گمرکی در این کشور بسیار پایین بوده و در برخی موارد تجار معاف از پرداخت مالیات و عوارض گمرک هستند.

و علت اصلی این اتفاق سیاست گذاری های کشور امارات می باشد. با این حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تعرفه گمرک از دبی چقدر است؟ یا هزینه های گمرکی در این کشور چگونه محاسبه می شود؟

به منظور درک بهتر پاسخ سوالا فوق شاید بهتر باشد نحوه محاسبه تعرفه گمرک دبی و قوانین عوارض و مالیات صادرات و واردات در کشور عربی امارات را بررسی کنیم، بدین وسیله در ادامه مقاله نحوه محاسبه تعرفه گمرک دبی و قوانین ترخیص کالا از دبی را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

 

تعرفه گمرک دبی چقدر است؟

پیش از آنکه در ارتباط با نحوه محاسبه تعرفه گمرک دبی صحبت کنیم، لازم است بگوییم که طبق شاخص های مرکز جهانی IMD امارات متحده عربی در رتبه نخست شاخص رویه های گمرکی قرار گرفته است و این یعنی سیاست گذاری های گمرکی در این کشور جزء برترین روش های جهانی می باشد.

چرا که شاخص جهانی IMD همواره مقامات گمرکی 63 کشور جهان را از نظر تعرفه ها، عوارض و حقوق مالیاتی، نحوه خدمات واردات و صادرات در کشورهای مختلف، هزینه های بیمه و حمل و نقل کالاها و … مورد بررسی قرار می دهد و لذا قرار گرفتن در رتبه نخست چنین شاخصی امتیاز بزرگی در جهان اقتصاد می باشد.

قوانین و مقررات صادرات و واردات در کشور امارات، تعیین تعرفه های گمرکی و  سایر حقوق مالیاتی در این زمینه همواره توسط اداره یا مرجع  گمرکی فدرال انجام شده و مجوزهای تجارت در این کشور توسط وزارتخانه صادر می گردند؛ بنابراین برای کسب اطلاعات در این خصوص لازم است که به این مراجع مراجعه نمایید.

تعرفه گمرک دبی قطعا برای هر کالا متفاوت با سایر کالاها تعیین می گردد؛ اما همواره یک شاخص مرجع برای تعیین حقوق و عوارض گمرکی در این کشور وجود دارد. مطابق با اطلاعات داده شده در وبسایت ابوظبی نرخ عوارض و تعرفه گمرک دبی همواره برابر است با پنج درصد ارزش کالا به علاوه هزینه های بیمه، حمل و نقل، انبارداری و … که در واقع این مقدار در مقابل تعرفه گمرکی سایر کشورها بسیار ناچیز می باشد.

بنابراین با توجه به میزان تعرفه گمرک دبی می توان گفت که تعرفه صادرات از امارات یا تعرفه صادرات از دبی به گونه ای است که شما می توانید طی چند تجارت کوتاه در این کشور به سودهای کلانی دست یافته و به سرعت تجارت های نوپا و تازه تاسیس را به  تجارت های بزرگ و مطرح بین المللی تبدیل کنید.

« با ما کار کنید ، Vat پرداخت نمیکنید »

 

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

بهترین راه انجام مبادلات تجاری در دبی

با توجه به تعرفه گمرک دبی و هزینه های مربوط به صادرات و واردات در کشور امارات تجار خارجی تمایل زیادی به تجارت و داد و ستد در این کشور دارند؛ اما فراموش نکنید که تجارت در هر کشور خارجی به دانش اقتصادی و مهارت های زیادی نیاز دارد.

 از جمله این الزامات می توان به شناخت قوانین و مقررات صادرات و واردات در کشورهای مختلف، نحوه ترخیص کالا از گمرک، مراحل واردات و صادرات کالا در کشورهای خارجی، آشنایی با هزینه ها و عوارض گمرکی و سایر موضوعات مختلف در این زمینه که می تواند بر سود و زیان تجارت شما تاثیر فراوانی بگذارد، اشاره کرد.

بنابراین برای انجام هرگونه مبادلات تجاری در دبی علاوه بر شناخت تعرفه های گمرکی دبی لازم است که با قوانین صادرات و واردات در کشور امارات، نحوه ترخیص کالا از گمرکات این کشور، هزینه ها و عوارض گمرکی آن آشنا باشید و پیش از هرگونه اقدامی، مهارت و تجربه لازم در این زمینه را کسب نمایید.

یک راهکار مطمئن و مناسب در خصوص آشنایی و محاسبه تعرفه گمرک دبی مراجعه به شرکت ها و هلدینگ های تجاری است که در کشور امارات مشغول به فعالیت می باشند.

این قبیل شرکت ها با تمامی قوانین و قواعد تجارت در کشور امارات آشنا هستند و می توانند علاوه بر محاسبه تعرفه گمرک دبی برای کالاهای مختلف، تمامی مراحل واردات و صادرات کالا از کشور عربی امارات را با آگاهی و دقت کامل به انجام برسانند.

بنابراین شما با مراجعه به این شرکت ها و سپردن امور تجاری و گمرکی تجارت خود به آن ها می توانید بدون نگرانی به تجارت های گسترده در این کشور بپردازید و در کوتاه ترین زمان به سودهای کلان دست یابید.

 شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ از جمله هلدینگ های تجاری با سابقه در امارات متحده عربی است که با ارائه انواع خدمات بازرگانی، تجاری و گمرکی به تجار و بازرگانان ایرانی آمادگی خود را نسبت به همکاری در پروژه های تجاری و اقتصادی شما اعلام می دارد.

 

تعرفه ترخیص کالا از گمرک

آشنایی با تعرفه های گمرکی امارات ،تعرفه ترخیص کالا از گمرک  و محاسبه هزینه های گمرک از دبی یا تعرفه گمرک دبی برای تجار تازه کار همواره کاری دشوار و چالش برانگیز می باشد؛ اما نگران نباشید، چرا که با کمک مشاورین و متخصصین شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ محاسبه ی این هزینه ها کار بسیار راحتی است.

مشاورین و کارشناسان شرکت علاوه بر تخصص و مهارت کافی در زمینه محاسبه تعرفه گمرک دبی، با قوانین و مقررات اداره فدرال کشور امارات آشنا هستند و با دانش دقیق و مهارتی خاص می توانند هزینه های شما را با بیشترین سود تجاری برای شما محاسبه نمایند.

بنابراین با توجه به پایین بودن تعرفه گمرک دبی،تعرفه ترخیص کالا از گمرک، امارات متحده عربی همواره می تواند گزینه ایده آل و مناسبی در زمینه انجام تجارت های پر سود بین المللی باشد.

اما فراموش نکنید که برای هرچه بهتر انجام شده مراحل تجارت خود به کسی نیاز دارید که با قواعد و اصول تجارت در این کشور آشنا باشد و بتواند شما را در زمینه دستیابی به سود های کلان اقتصادی راهنمایی نماید، پس همواره از متخصصین و مشاورین آگاه و باتجربه در این زمینه مشورت بگیرید.

 

خدمات شرکت بازرگانی بارون امپرور جنرال تریدینگ 

شرکت ترخیص کالا بارون امپرور جنرال تریدینگ  با شماره لایسنس 587395 در دایره اقتصادی دبی و کد مالیاتی فعال Vat از بزرگترین هلدینگ های تجاری در کشور امارات می باشد که خدمات متنوعی را در زمینه ترخیص کالا و سایر امور گمرکی همچون محاسبه تعرفه گمرک دبی.

برآورد هزینه ها و مالیات های گمرکی، خدمات حمل و نقل به صورت Transit، import for re-export ،Trans-ship  و import ارائه می دهد. تجار ایرانی به راحتی می توانند با مراجعه به وبسایت اینترنتی هلدینگ بارون امپرور جنرال تریدینگ نسبت به خدمات این شرکت در خصوص انجام امور بازرگانی و گمرکی اطلاعات کسب نمایند.

ترخیص انواع کالا از گمرکات دبی را به ما بسپارید

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

 

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *