بدون شک دبی یکی از مهم ترین مراکز برای واردات و ترخیص کالا به حساب می آید که سالیانه قراردادهای مختلفی در آنجا بسته می شود. چرا که افراد بسیاری به دنبال ایجاد کسب و کارهای مختلف فروشگاهی هستند. از این رو برای موفقیت در این زمینه باید برنامه ریزی های مناسبی را داشته باشند و سپس اقدام به تهیه پرسودترین کالای وارداتی از دبی کنند. گزینه های متعددی در پیش روی شما برای این کار قرار گرفته شده اند که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

« با ما انواع کالاها را از دبی وارد نمایید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

پر سودترین کالای وارداتی از دبی شامل چه مواردی می شوند؟

بهترین کالای وارداتی از دبی را تنها نمی توان به یک مورد محدود کرد. چرا که این زمینه توانسته گستردگی بسیاری را به خود اختصاص دهد. به همین علت اگر شما به فکر واردات کالا از این منطقه تجاری هستید ولی هنوز تصمیم قطعی خود را مبنی بر انتخاب وسیله نگرفته اید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم.

 

گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن

صنعت تکنولوژی توانسته محبوبیت بسیاری را در بین افراد به دست بیاورد. چرا که با وجود آن انجام بسیاری از کارها راحت تر شده است و با امکانات مختلفی که در آن ها وجود دارند، می توان فعالیت های مختلفی را در طول روز به انجام رساند.

از این رو می توانید به فکر وارد کردن کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه باشید. افراد همیشه از این وسیله استقبال زیادی کرده اند. چرا که هم قدم با مد رو به جلو حرکت می کنند. از این رو می توانید از ترخیص گوشی همراه به عنوان پرسودترین کالای وارداتی از دبی بهره ببرید.

همچنین لوازم جانبی موبایل در هر زمانی مورد نیاز است. شاید یک فرد در طول یک سال هیچ گوشی را عوض نکند ولی به دلایل مختلفی نیاز به خرید لوازم جانبی مانند شارژر، قاب گوشی، گلس های محافظ صفحه نمایش و بسیاری از موارد دیگر داشته باشد. از این رو اگر احساس می کنید واردات گوشی تلفن هوشمند، همراه با خود سوددهی بالایی را ندارد، می توانید به فکر وارد کردن لوازم جانبی باشد.

 

پوشاک

یکی دیگر از کالاهایی که سوددهی بالایی را با خود به همراه دارد، ترخیص پوشاک از دبی می باشد. به طور کلی پوشاک یکی از اصلی ترین نیازها به شمار می رود و در هر مناسبت افراد به نوع خاصی از آن نیاز دارند. همچنین با توجه به رسم عید نوروز افراد همیشه تمایل به نو بودن دارند. از این رو بازار پوشاک همیشه داغ است و شما می توانید به آن به عنوان یک کالا با سودهی بالا نگاه کنید.

 

قطعات یدکی خودرو

یک خودرو دائما در استهلاک می باشد و به دلایل مختلفی امکان خراب شدن آن ها وجود دارد. به همین علت ماشین های مختلفی را در تعمیرگاه ها و مکانیکی ها می توانید مشاهده کنید که به علت کمبود در قطعات بدون استفاده باقی مانده اند که خودروهای خارجی اصلی ترین این موارد به حساب می آیند. از این رو اگر به دنبال پرسودترین کالای وارداتی از دبی هستید، می توانید اقدام به ترخیص قطعات یدکی خودرو بگیرید.

 

لوازم خانگی

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به اجناس برقی ایرانی اعتماد داشته باشند و یا به خاطر چشم و هم چشمی هم که شده دوست دارند از لوازم خارجی استفاده کنند. لوازم خانگی در بین این گزینه ها قرار می گیرند.

 به همین علت به خاطر تحریم هایی که صورت گرفته واردات کالا از دیگر کشورها نیز مشکل شده است و گاها شاهد کمبود برخی لوازم خانگی در بازار هستیم. از این رو اگر به دنبال بهترین کالا برای واردات هستید، لوازم خانگی به شما پیشنهاد می شود.

 

دیگر گزینه هایی که به عنوان پر سودترین کالای وارداتی از دبی شناخته شده اند

مواردی که ذکر شدند تنها بخشی از بهترین کالاهای وارداتی هستند و موارد مختلف دیگری نیز وجود دارند. از جمله:

  • سنگ های گرانبها
  • ماشین آلات
  • مواد و کالاهای پلاستیکی
  • ذرت دامی
  • روغن دانه آفتابگردان
  • لپ تاپ
  • و…

 

با مزیت های وارد کردن کالا از دبی آشنا شوید

واردات کالا از دبی مزیت های زیادی را با خود به همراه دارد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از آنجایی که دبی در نزدیکی ایران قرار گرفته شده است، هزینه های مربوط به حمل و نقل پایین می باشد.
  • برای اینکه بتوانید کالاهای وارداتی خود را ترخیص کنید، نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.
  • همچنین قیمت نهایی که برای کالا پرداخت خواهید کرد، چندان زیاد نمی باشد و دلیل آن نیز این بوده که نیازی به پرداخت هزینه های مربوط به گمرک وجود ندارد.
  • در نهایت از آنجایی که کشور ایران در موارد مختلفی مورد تحریم قرار گرفته شده است، می توان از دبی به عنوان اصلی ترین مرکز به منظور وارد کردن کالاهای مختلفی استفاده کرد؛ بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه های گمرکی باشد.

 

ترخیص کالا از دبی توسط شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ

بعد از اینکه پرسودترین کالای وارداتی از دبی را انتخاب کردید، نیاز دارید تا آن را به مرحله ترخیص برسانید. شرکت های مختلفی وجود دارند که در این زمینه آماده خدمت رسانی به متقاضیان هستند که از آن ها می توان به شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ اشاره کرد.

این شرکت با بیش از 25 سال سابقه می تواند با بهره مندی از برترین نیروها اقدام به ترخیص کالاهای مورد نیاز کند تا شما تنها برای راه اندازی تجارت خودتان دست به کار شوید.

در این مقاله به بررسی پر سودترین کالای وارداتی از دبی پرداخته شد. این دسته از کالاها گستره ای از موارد را در بر می گیرند که هر کدام از آن ها نیاز قشر مختلفی از جامعه به حساب می آیند.  اگر به دنبال این هستید که با واردات یک کالا به سوددهی برسید، به شما پیشنهاد می شود تا یکی از گزینه های ذکر شده را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید. چرا که استفاده از تمامی آن ها ضروری و حیاتی می باشد و می توانند به شما در گسترش حیطه کاری و فعالیتتان کمک کنند. این مجموعه در زمینه ترخیص انواع نوشیدنی ها از گمرک جبل علی نیز فعالیت دارد.

 

« با ما انواع کالاها را از دبی وارد نمایید »

 

بدون پرداخت هیچگونه مالیاتی و با خیالی آسوده با ما کار کنید.

 

۲ دیدگاه

  • سلام

    می خواستم از دبی از یک شرکت در دبی نمایندگی در ایران بگیرم.

    چطور می توانم این مهم را انجام دهم.

    با تشکر محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *